Jan 31

Med Azteki in Maji

Čas trajanja potovanja Mehika: od 12 dni

Cena: od 2133 €

Program

ODHODI:

18.3.2020,   22.4.2020,   21.10.2020

 

– plavajoči vrtovi Xochimilca in Teotihuacan s skrivnostno piramido
– druženje s potomci Majev v mehiškem hribovju
– eno izmed sedmih čudes Chichen Itza
– počitniški užitki v karibski Playa del Carmen

 

1. dan LJUBLJANA – ISTANBUL – CUIDAD DE MEXICO. Jutranji zbor potnikov na ljubljanskem letališču in polet do Istanbula. Daljše čakanje in večerni polet v Mehiko. (letalo)

2. dan CUIDAD DE MEXICO – izlet v XOCHIMILCO. Po pristanku sledi ureditev obmejnih formalnosti in prevoz do hotela v Mexico Cityu. Krajši spanec in zajtrk. Dan posvetimo prestolnici Mehike, velikanskemu Mexico Cityu. Pričnemo na glavnem trgu Zocalo, ki je srce mehiškega glavnega mesta. Tu stoji velika vladna palača s čudovitimi freskami mehiške zgodovine samega Diega Rivere. Drugo stran pa zapirata mestna katedrala in ostanki nekdanjega azteškega mesta Tenochitlan. Popoldne nas pot pelje v Xochimilco. Na vodnih kanalih uživamo v vožnji s pisanimi čolni med plavajočimi vrtovi, kjer nam družbo delajo temperamentni domačini. Zapojemo skupaj z mariači? Dan končamo z ogledom izjemnega antropološkega muzeja, ki nam dodobra razkrije nenavadno življenje predkolumbijskih civilizacij in kulturo Aztekov. Kaj pa nočno življenje mehiškega glavnega mesta? Nočitev. (H, Z, čolni)

3. dan CUIDAD DE MEXICOizlet do Basilice Guadalupe in obisk mesta Teotichuacan. Zajtrk. Odpeljemo se do romarskega središča Guadalupe, kjer domuje temnopolta Marija, brez katere Mehika ne bi bila to, kar je. Zlijemo se z množico in vsrkavamo vzdušje tega svetega kraja. Nadaljujemo proti starodavnemu mestu Teotihuacan, morda nas ob poti čaka kakšno presenečenje? Kdo so bili prebivalci tega nekdaj mogočnega mesta, kakšna sta bila njihova kultura in način življenja, vse to ostaja skrivnost in buri duhove mnogih raziskovalcev ter strokovnjakov. Sončeva piramida, ki so jo zgradili, je s svojimi 75 m tretja največja piramida na svetu. V bližini piramid se ustavimo pri domačinih, kjer na posestvu gojijo kaktuse nopal. Izvemo vse o zdravilnih učinkih kaktusa ter poizkusimo kaktusov liker in marmelado. Kaj pa kaktusova solata s tortiljo? Popoldne si ogledamo še Glavni trg treh kultur, ki ponazarja tri mehiška kulturna obdobja-predkolumbijsko, špansko kolonialno in neodvisno mestizo. Nočitev. (H, Z)

Poglej celoten program

4. dan CUIDAD DE MEXICOpolet v Tuxtla Gutierrez – SAN CRISTOBAL. Po zajtrku zapustimo mehiško prestolnico in poletimo na JV v visoko razvito mesto Tuxtla Guiterrez. Spustimo se v samoto 1000 m globokega kanjona Sumidero, kjer uživamo v vožnji s hitrimi čolni. Na poti po reki med visokimi stenami srečujemo lenobne krokodile. Po doživetem stiku z neokrnjeno naravo pa se dvignemo nad 2000 m n. v. in popoldne prispemo v uporniško mestece San Cristobal de las Casas. Ostanek dneva izkoristimo za barantanje na majevski tržnici in sprehod po izjemno lepih ulicah. Je zaradi njih to mesto dobilo uradni naziv “pueblo magico” (»čarobno mesto«)? Že ime pomeni veliko in zvečer osvetljene hiške različnih pisanih barv zares pričarajo pravo čarobno vzdušje. Največ dogajanja je na glavnem trgu pred prekrasno pisano cerkvijo, kjer se lahko pridružimo domačinom, ki uživajo večer! Nočitev. (letalo, H, Z, čolni)

5. dan SAN CRISTOBALizlet v Chamulo in Zinacantan. Zajtrk. V hribih, kjer še vedno živijo Maji, obiščemo zanimivo vasico San Juan Chamula. Tukaj se starodavno majevsko verovanje prepleta s krščanstvom. Najbolj zanimivo je v cerkvi, ki na noben način ni podobna nam znanim cerkvam in je polna skrivnosti. Sprehodimo se po vaških cesticah in razkrijemo pomen tistih nenavadnih simbolov, občudujemo to drugačno, a tako zanimivo kulturo. Odpravimo se še v Zinacantan, kjer živijo potomci Majev. Morda naletimo na praznovanje enega izmed njihovih številnih praznikov? Vrnitev v San Cristobal in prosto popoldne. Nočitev. (H, Z)

6. dan SAN CRISTOBAL – PALENQUE. Po zajtrku sestopimo s hribovitega uporniškega Chiapasa v nižino, kjer se ustavimo pri veličastnih Modrih slapovih in se v skladu s časom osvežimo v turkizno modri vodi. Le streljaj nas loči od mesta Palenque, ki se nahaja v prijetnem okolju tropskega gozda. Nočitev. (H, Z)

7. dan PALENQUE – CAMPECHE. Po zajtrku se odpravimo na ogled starodavnega majevskega mesta. Okrog nas zaživijo podobe nekdanjega življenja in izvemo nešteto zgodbic iz zlatega obdobja mesta. Očara nas znanje, ki so si ga skozi stoletja pridobili Maji, njihova iznajdljivost, izjemno natančen koledar, presenetljiva arhitektura, polna skritih simbolov … A Palenque niso samo ruševine, ampak tudi neka posebna energija v prekrasnem okolju. Maji so že vedeli, zakaj mesto postaviti prav tu. Popoldne se prepustimo ravnicam Jukatana in si privoščimo počitek ob kakšnem chicleju, predhodniku žvečilnih gumijev in že smo v Campecheju, prijetnem in prijaznem obmorskem mestecu. Nočitev. (H, Z)

8. dan CAMPECHE – MERIDA. Zajtrk. Čaka nas jutranji sprehod skozi Campeche, ki je že od kolonialnih časov veljal za pomembno obmorsko pristanišče. Vstopimo v čas velikih galej, ki so plula po Karibskem morju, čas grmenja topov, ki so branili mesto pred mnogimi zloglasnimi pirati. Zaradi svojega očarljivega značaja ga je pred leti pod svoje okrilje vzel UNESCO. Nato pa se odpeljemo v bližnji Uxmal, ki je drugačen od ostalih majevskih mest. Posedimo pod Čarovnikovo piramido, morda pa si v skladu s časom ogledamo še bližnji Kabah, ki ga zaznamujeta Palača mask in veličasten slavolok. Kosilo si privoščimo v tipični majevski hiši, kjer nas prijazna potomka Majev nauči pripraviti prave tortilje. Prevoz do hotela v Meridi in nočitev. (H, ZK)

9. dan MERIDA – PLAYA DEL CARMEN. Po zajtrku nas bo pot vodila proti počitniški Playa del Carmen. Preden pa si privoščimo pravi dopust obiščemo še višek arhitekture predkolumbijskih kultur – Chichen Itzo. Tukaj bomo dodali piko na i in naredili rezime naši majevski zgodbi. Prepričali se bomo, zakaj Chichen Itza spada med sedem čudes sodobnega sveta. Navduši nas izjemna domiselnost starodavnih arhitektov in mojstrovina, tista piramida z vseh fotografij, slavni El Castillo. Na koncu se odpravimo še v pravljično jamo Cenote Dzitnup, kjer se lahko tudi okopamo v toplem naravnem bazenu s konstantnimi 25 stopinjami Celzija. Vožnja do hotela. Nočitev. (H, Z)

10. dan PLAYA DEL CARMEN. Počitnice!!! Čas za zaslužen oddih in počitniške užitke na sanjskih plažah Playa del Carmen. Lahko pa si privoščite tudi katerega izmed številnih opcijskih izletov. (H, Z)

11. dan PLAYA DEL CARMEN – CANCUN – let v ISTANBUL. Zajtrk. Jutranji odhod na letališče v Cancunu in let proti Istanbulu. (letalo, Z)

12. dan ISTANBUL – BENETKE – LJUBLJANA. Jutranji pristanek v Istanbulu in polet naprej do Benetk. Organiziran prevoz do Ljubljane. Konec potovanja. (letalo)

 

Koristne informacije

CENA (najmanj 20 udeležencev) vključuje: prevoz letališče Benetke – AP Ljubljana, letalski prevoz po programu Ljubljana, letališke in varnostne pristojbine (367,36 EUR), notranji let Ciudad de Mexico-Tuxtla Guttierez, nočitve glede na spodnji opis, prevoze in oglede s klimatiziranim avtobusom, kombiji in ostalimi prevoznimi sredstvi, vožnjo s čolni v Sumidera kanjonu, obisk plantaže nopal kaktusov, kosilo pri domačinih, vstopnine glede na spodnji opis, slovensko vodenje in lokalne vodnike, stroške priprave in organizacije potovanja.

OBVEZNA DOPLAČILA:

Vstopne in izstopne pristojbine (na kraju samem) 30 €
Doplačilo za skupino v velikosti 12 – 14 oseb 120 €
Doplačilo za skupino v velikosti 15 – 19 oseb 90 €

DOPLAČILA PO ŽELJI:

Celodnevni izlet v Sian Ka´an 110 €
Doplačilo na kraju samem (priporočljive napitnine) 45 €
Doplačilo za enoposteljno sobo 297 €
Odstopnina (4,56 %) od vrednosti aranžmaja -TRIGLAV ** 4.56 %
Zdr. zav. Mondial, do 15 dni, svet, posamično, dvojno kritje – M* 30.73 €
Zdr. zav. Mondial, do 15 dni, svet, individualno, po osebi* 21.62 €

POPUSTI:

Popust za otroke 2-12 let na osnovnem ležišču 10 %
Popust za otroke 2-12 let na dodatnem ležišču 20 %
Članski popust od redne cene aranžmaja 3.5 %

Namestitev: 10 nočitev z zajtrkom v hotelih 3 – 4*.Vključene vstopnine: Nacionalni antropološki muzej, arheološki park Teotihuacan, Chamula in Zinacantan, slapovi Agua Azul, ruševine Palenque, starodavno mesto majev Uxmal, Chitzen Itza, Misol-Ha, cenote Dzit Nup.

Možno doplačilo: – prevoz iz Ljubljane do letališča Jože Pučnik

VIZE: Slovenci vize za Mehiko ne potrebujemo, potrebujemo vsaj 6 mesecev veljaven potni list od konca potovanja.

ZDRAVJE: Obveznih cepljenj ni. Na nekaterih območjih obstaja možnost okužbe z malarijo. O zdravju se posvetujte na Zavodu za zdravstveno varstvo Ljubljana, Zaloška 29, 1000 Ljubljana, tel.: 386 (0) 1 586-39-00, fax.: 386 (0) 1 540-31 90, info@zdravinapot.si.

VREME: Mehika ima raznoliko podnebje glede na območje, kjer se nahajamo. Vsem pa je skupno, da imajo izrazito mokro in suho sezono. V Mehiki ne poznamo štirih letnih časov, temperature se prav tako ne spreminjajo zelo tekom leta.

1. Mokra sezona (junij – oktober) je čas, ko v Mehiki pade največ padavin. Le – te so nepredvidljive in se včasih pojavijo v kratki dnevni plohi, lahko pa trajajo tudi več dni hkrati. Ta čas so dnevne temperature ob morju med 25 in 30°C, v višinskih območjih pa med 20 in 25°C.

2. Suha sezona (november – maj) je čas z najmanj padavinami z izjemo nepredvidljivih vremenskih pojavov. Dnevne temperature se gibljejo ob morju med 25 in 35°C (proti maju postaja vse bolj vroče) in v višinah med 20 in 25°C.

Idealen čas za obisk Mehike je obdobje suhe sezone, a tudi v mokri sezoni je vreme še vedno dovolj prijetno in ni večjih sprememb glede temperatur.

Več informacij na www.wunderground.com .

HRANA IN PIJAČA: Mehiška kulinarika je znana po celem svetu in ni malo restavracij z mehiško hrano zunaj meja države njenega izvora. Mehiška kulinarika se je delno razvila kot posledica navad staroselcev in delno kot posledica vplivov kolonizatorjev. Mehika se ponaša tudi s kar dolgim seznamom živil, ki izvirajo prav od tu in so se od tu razširile preko celega sveta. V mehiški kuhinji ni obeda brez tortilj. Tortilje so zelo ploščati, okrogli »kruhki« zgolj iz moke in vode. Moka je lahko pšenična ali koruzna. Originalne so bile seveda koruzne, danes pa so pogosto v uporabi tudi pšenične tortilje. Tortilje v Mehiki pospremijo mnogo jedi. Že pri predjedeh so vedno za prilogo tortilje, postrežejo pa jih tudi zraven glavnih jedi.

Med glavnimi jedmi je v Mehiki veliko enolončnic, med njimi zelo znana mesna chili con carne, glavnih mesnih jedi, med njimi specialiteta mole poblano, piščanec v čokoladni omaki. Vsako jed pospremi ali krompir ali riž. Zelenjava je pogosta, mnogokrat v obliki solat. Med sestavinami jedi je kar nekaj eksotičnih, recimo kaktusovi listi ali avokado, vse jedi pa Mehičani radi pošteno začinijo s čilijem, ki prav tako izvira od tu. Vedno so na voljo tudi nepikantne različice. Mnogo je mesa z žara, ob morju pa so pogostejše ribe in ostala morska hrana.

Med pijačami je mnogo tradicionalnih napitkov ali iz koruze in čokolade, sadnih sokov iz sezonskega sadja in množice gaziranih in negaziranih brezalkoholnih pijač. Mehičani so pravi mojstri pri alkoholnih pijačah in se ponašajo s svetovno znano tequilo, mezcalom s črvom, domačim majevskim pulquejem (fermentiran agavin sok). Ob obali najdemo domači rum, ima pa Mehika tudi svoje vino. Najbolj priljubljeno je pivo mnogih različnih znamk, ki slovijo po vsem svetu.

Svetujemo vam pitje zgolj ustekleničene vode. Za vse ostale podatke pa vam bo na voljo vaš vodnik.

VARNOST: Mehika je varna dežela. Kljub temu je pomembna previdnost, še posebej v krajih, kjer je veliko gneče, kot so tržnice.

Priporočamo vam, da ste ves čas pozorni na osebno lastnino in da ne nosite na potovanje dragocenosti ali drugih vrednejših predmetov! Organizator potovanja ne odgovarja za njihovo morebitno izgubo.

OBLEKA: V tradiciji ni nobenih omejitev glede oblačenja. Kljub temu vam priporočamo nevpadljiva in seveda udobna oblačila.

Pripravite se na zelo raznolike vremenske razmere. Ne pozabite na dobro vetrovko in termo velur. Dobro se zaščitite pred soncem, saj je mnogo krajev na velikih nadmorskih višinah, kjer je sonce zelo močno. Priskrbite si zaščitno kremo z močnim zaščitnim faktorjem in ne pozabite na pokrivalo za glavo in vrat. Razen pohodne obutve (lahki treking čevlji) vam priporočamo tudi odprte čevlje (močnejše sandale z dobrim podplatom) za večji del potovanja. Ne pozabite na kopalke in brisačo.

LOKALNA VALUTA: Mehiški Peso; 1 Peso (= 100 centavosov)

KREDITNE KARTICE, BANKOMATI: S kreditnimi karticami lahko plačujete v večjih trgovinah v mestih. Denar lahko dvignete tudi na bankomatih z različnimi provizijami (VISA, MASTERCARD, nekje MAESTRO). Včasih dvigovanje na bankomatih in plačevanje s kreditnimi karticami ne deluje, zato vam priporočamo dovolj gotovine za vsak slučaj! Priporočamo vam ameriške dolarje.

PLANIRANI STROŠKI: Za tekočo potrošnjo (hrana, pijača, manjši nakupi) se predvideva poraba od 15 do 20 EUR na dan. V gornji znesek niso vštete priporočljive napitnine in doplačila.

KOMUNIKACIJA, TELEFON, INTERNET: Klicna številka iz Mehike v Slovenijo je 00386 + območna št. (brez 0) + klicana številka.
Klicna številka iz Slovenije v Mehiko je 0052 + območna št. (brez 0) + klicana številka.
Telefoni so na voljo večino naše poti. Mobilni telefoni delujejo v vseh večjih mestih, na podeželju je pokritost slabša. Priporočamo, da se pred odhodom prepričate pri svojem mobilnem operaterju, če vaš tip aparata deluje na področju Mehike. Internet je na voljo v večjih krajih na naši poti, brezžični internet pa tudi na mnogih krajih.

ELEKTRIČNA NAPETOST: 120V/60Hz. Potrebovali boste adapter, saj so v mehiki vtičnice z dvema ozkima, ploščatima odprtinama.

SPLOŠNI PODATKI O DEŽELI

  • Velikost: 1,972,550km2
  • Prebivalstvo: cca. 115 milijonov
  • Glavno mesto: Ciudad de Mexico
  • Jezik: španski in 68 staroselskih jezikov
  • Vera: rimskokatoliška 82,7%, ostale krščanske skupnosti 9,7%, ateisti 4,7%, druge vere 0,2%, neopredeljeni 2,7%
  • Ureditev: federativna predsedniška republika, 31 držav, predsednik države: Enrique Pena Nieto
  • Lokalni čas: ima več časovnih pasov od GMT -6 do GMT -8
  • Priporočamo: knjige, zemljevidi, vodiči …
Splošni pogoji - organizator potovanja: AGENCIJA OSKAR

I. SPLOŠNA DOLOČILA

Ti splošni pogoji so sestavni del pogodbe, ki jo skleneta Agencija Oskar, d.o.o. (v nadaljevanju Agencija Oskar) oziroma v njenem imenu pooblaščena agencija, in potnik, ki se prijavlja na turistični paket v organizaciji Agencije Oskar. V primeru, da je posamezna določba v programu urejena drugače kot v teh splošnih pogojih, veljajo določbe, navedene v programu.
V primeru telefonske prodaje oziroma prodaje preko interneta se šteje, da je potnik sprejel določila teh splošnih pogojev takrat, ko je telefonsko oziroma preko interneta naročil potovanje. Z določili splošnih pogojev se potnik lahko seznani na spletni strani www.agencija-oskar.si, kjer so posebej označeni in splošno dostopni.
Naročnik oziroma potnik je vsaka oseba, ki je opravila veljavno rezervacijo ali opravila nakup/plačilo turističnega paketa.

Ti splošni pogoji ne veljajo za nakupe letalskih vozovnic ter prodajo turističnih paketov v organizaciji drugih ponudnikov, kjer nastopa Agencija Oskar kot posrednik. V tem primeru potnika zavezujejo splošni pogoji organizatorja oziroma letalskega prevoznika in mednarodna zakonodaja na tem področju. Ti splošni pogoji ne veljajo za zavarovanje zdravstvenega zavarovanja z asistenco v tujini, kjer Agencija Oskar nastopa kot posrednik. V tem primeru veljajo splošni pogoji zavarovalnice.

II. PRIJAVA IN POGODBA

Na turistični paket v organizaciji Agencije Oskar se potnik lahko prijavi v Agenciji Oskar ali kateri koli pooblaščeni agenciji. Program potovanja velja kot ponudba. Na osnovi ponudbe se potnik pisno ali ustno prijavi na izbran turistični paket. Ob prijavi potnik prejme dokument Agencije Oskar (račun/pogodbo o potovanju), iz katerega so razvidni vsi podatki o naročenem turističnem paketu in dodatnih storitvah, kot tudi razpored plačil in morebitni ostali dogovori. Potnik je dolžan dokument pregledati in v primeru kakršnegakoli nesoglasja ali napake le-tega reklamirati v roku enega dneva po njegovi izdaji. S plačilom prvega obroka (akontacija) se šteje, da je pogodba sklenjena. Potnik je dolžan ob prijavi navesti zahtevane podatke in predložiti dokumente, ki jih zahteva program turističnega paketa ter izvršiti plačilo v skladu z določbami teh splošnih pogojev. V primeru, da potnik ob prijavi ne navede pravilnih podatkov, je odgovoren za vse stroške oziroma posledice, nastale zaradi napačnih podatkov.

Prijava potnika je zavezujoča. Od nje lahko odstopi v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja. Za zavezujočo prijavo se poleg plačanega 1. obroka računa šteje tudi vsaka prijava ali naročilo, posredovano v ustni ali pisni obliki, ki vsebuje ime in priimek potnika in ostalih udeležencev, številko kreditne kartice ali identifikacijo drugega plačilnega inštrumenta, plačilo ali delno plačilo cene turističnega paketa ali drugo konkludentno dejanje, ki nakazuje na to, da je potnik posredoval zavezujočo prijavo.

Zgoraj navedeni pogoji ne veljajo za turistične pakete, ki jih organizira Agencija Oskar za t. i. zaključene skupine oziroma za turistične pakete po naročilu (individualne ponudbe). V tem primeru velja program potovanja kot ponudba, na osnovi ponudbe pa se potnik pisno prijavi na turistični paket z izpolnitvijo prijavnice, ki je posebej izdelana na osnovi pogojev iz programa, oziroma s kakršnokoli drugo pisno potrditvijo. Z izpolnitvijo prijavnice oziroma predložitvijo osebnih podatkov potnikov se šteje, da je pogodba sklenjena in je potnik ob morebitni odpovedi turističnega paketa dolžan poravnati vse stroške v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja.
Agencija Oskar je v skladu s pogodbo dolžna potniku nuditi storitve, ki imajo vsebino in lastnosti, kot so napovedane v pogodbi oziroma programu turističnega paketa in skrbeti za pravice in interese potnika v skladu z dobrimi poslovnimi običaji.

Potnik je dolžan skrbeti, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi upravnimi predpisi. Agencija Oskar ima pravico zavrniti prijavo potnika, za katerega lahko upravičeno vnaprej domneva, da teh pogojev ne izpolnjuje oziroma jih lahko ne bi izpolnjeval tekom potovanja.

III. PRIJAVNINA IN VARŠČINA

Agencija Oskar za svoje storitve zaračunava naročniku standardne rezervacijske stroške in stroške za sestavo ponudbe pri prodaji turističnih paketov skladno z razpisom na vsako rezervacijo. Agencija Oskar lahko za posamezni turistični paket določi drugačne rezervacijske stroške. V primeru bolj zapletenih ponudb po želji za individualna potovanja Agencija Oskar lahko zaračuna potniku 21,00 EUR v obliki varščine za izdelavo ponudbe. Če potnik ponudbe ne sprejme, se varščina ne vrača.

IV. PRODAJA LETALSKIH KART

Pri prodaji letalskih kart veljajo pogoji, katere določi prevoznik. Potnik je o pogojih za prodajo letalskih kart seznanjen pred ali ob nakupu s strani Agencije Oskar. Pri prodaji letalskih kart nastopa Agencije Oskar zgolj kot posrednik za sklenitev rezervacije in izvedbo plačila. V tem primeru potnika zavezujejo splošni pogoji organizatorja oziroma letalskega prevoznika in mednarodna zakonodaja na tem področju. Agencija Oskar ne odgovarja za izvedbo leta ter ne odgovarja za izbiro prevoznika s strani potnikov. Potnik sam izbere prevoznika po svojih željah in kriterijih in za svojo izbiro odgovarja sam. Agencija Oskar je odgovorna potniku posredovati vse potrebne informacije, ki jih ta potrebuje za svoje potovanje. Potnik lahko pridobi informacije o produktih in storitvah, ki jih posreduje Agencija Oskar, osebno v poslovalnici, po elektronski pošti, prek telefonskih klicev ter spletne strani. Vsak produkt narekuje svoje pogoje in svoj način rezervacije, za katere se šteje, da je potnik z njimi seznanjen ob opravljeni rezervaciji.

Storitev Agencije Oskar je zaključena, ko je potniku posredovana potrditev rezervacije in izdana letalska karta. Od tega trenutka naprej je potnik v neposrednem razmerju z odgovornim letalskim prevoznikom. Ob morebitni ne izvedbi ali pomanjkljivi izvedbi leta, potnik zahtevek za nadomestilo za vplačano letalsko karto naslovi neposredno na prevoznika.

V. PLAČILO

Za dan plačila se šteje dan, ko potnik izvrši vplačilo neposredno pri Agenciji Oskar ali pooblaščeni agenciji, oziroma ko Agencija Oskar prejme plačilo na transakcijski račun. Potnik ob prijavi plača 30 % cene potovanja. Preostali del potnik plača najmanj 10 dni pred začetkom potovanja, v kolikor ni na dokumentu Agencije Oskar (pogodba, račun) drugače določeno. Pravočasno plačilo pomeni potrjeno rezervacijo. Če potnik ne plača v dogovorjenem roku, to pomeni odpoved turističnega paketa in se smiselno uporabijo določila o potnikovi odpovedi turističnega paketa.

Potnik se obvezuje vplačati razliko, ki bi nastala zaradi morebitne računske napake na izdanem dokumentu Agencije Oskar, Agencija Oskar pa se obvezuje vrniti potniku eventualno preveč zaračunani znesek, ki izvira iz računske napake. Ta obveza velja do izteka poslovnega leta.

Agencija Oskar lahko v programu določi, da potnik plača določene storitve, ki bodo opravljene na kraju samem, njenemu predstavniku (»obvezno doplačilo na kraju samem«). V tem primeru Agencija Oskar ne nastopa kot organizator niti kot posrednik, ampak zgolj kot informator. V tem primeru uveljavlja potnik vse reklamacijske zahtevke izključno od izvajalca storitve na kraju samem.

Kadar za potnika turistični paket rezervira pooblaščena turistična agencija, veljajo vsa določila iz te točke smiselno tudi za pooblaščeno turistično agencijo.

VI. CENE

Cene turističnega paketa so določene s programom ter veljajo od dneva objave programa do spremembe. V ceno so vštete storitve, ki so navedene v programu turističnega paketa. Za potnika je veljavna cena na dan sklenitve pogodbe/izdaje računa.

V skladu z veljavno zakonodajo lahko Agencija Oskar to ceno spremeni tudi po sklenitvi pogodbe, in sicer zaradi sprememb v menjalnem tečaju ali zaradi sprememb v tarifah prevoznikov, ki vplivajo na ceno turističnega paketa. V primeru spremembe cene iz tega naslova Agencija Oskar o tem najkasneje 20 (dvajset) dni pred odhodom pisno obvesti potnika oziroma pooblaščeno turistično agencijo, ki je naredila rezervacijo, ter izda dodatni dokument (račun), ki ga je potnik dolžan plačati pred odhodom.

Sprememba cene iz naslova tečajnih razlik se obračunava kot razlika vrednosti tistega dela stroškov, ki so izraženi/obračunani v tuji valuti, in je obračunana po tečaju (1) tuje valute na dan priprave turističnega paketa (načrtovana cena po ponudbi) ter (2) na dan priprave obvestila o spremembi cene (običajno 20 – 23 dni pred odhodom). Za preračun se upošteva tečaj Banke Slovenije.
Če zvišanje dogovorjene cene preseže 8 odstotkov cene turističnega paketa, lahko potrošnik odstopi od pogodbe, ne da bi moral povrniti škodo. V tem primeru bo Agencija Oskar potniku vrnila vplačani znesek.

Prav tako Agencija Oskar v programu turističnega paketa določi izhodiščno ceno pri določenem številu potnikov, ki se lahko spremeni, v kolikor se za potovanje prijavi manjše število potnikov. Agencija Oskar v programu navede to dodatno ceno v obliki »obveznega doplačila v primeru velikosti skupine od/do oseb«. Ob prijavi Agencija Oskar potniku zaračuna izhodiščno ceno potovanja. V kolikor nastopijo pogoji za spremembo cene iz naslova »manjše skupine«, potnik ne more odstopiti od pogodbe, saj je bil z njimi seznanjen ob prijavi.

VII. CENE LETALSKIH KART

Cene produktov, navedene na spletnih straneh in reklamnem materialu, so informativne narave. Natančne cene posameznih produktov potniki dobijo v poslovalnici, prek telefona ali elektronske pošte. Podane cene, ki jih potnik prejme v ponudbi, vključujejo vse pristojbine in dodatke, razen če je zaradi narave storitve ali produkta drugače določeno. Posredovane cene letalskih kart s strani Agencije Oskar so veljavne le na dan rezervacije! Letalska karta se sicer lahko izda v določenem časovnem roku, vendar si letalski prevoznik pridržuje pravico do spremembe cene.

VIII. ARANŽMAJI, KJER AGENCIJA OSKAR NI ORGANIZATOR POTOVANJA

V primeru, da Agencija Oskar ni organizator turističnega paketa, nastopa v vlogi informatorja. V tem primeru podaja prejete informacije od organizatorja turističnega paketa potniku in mu pomaga pri prijavi. Pogoji prijave, plačila in morebitne odpovedi turističnega paketa so v skladu z veljavnimi pogoji organizatorja potovanja. Na dokumentu Agencije Oskar je naveden organizator turističnega paketa. Šteje se, da Agencija Oskar prodaja tovrstne turistične pakete v tujem imenu in za tuj račun. Morebitno reklamacijo ureja potnik z organizatorjem potovanja, Agencija Oskar pa mu ob tem nudi vso potrebno pomoč.

IX. POSEBNE STORITVE

Posebne storitve so tiste storitve, ki praviloma niso vštete v ceno turističnega paketa (enoposteljna soba, posebna prehrana, druga doplačila po želji …) ali pa so za njih v programu predvidena doplačila (vizumi, druga doplačila ipd.), zato jih potnik plača posebej, razen če ni v programu drugače določeno.

V primeru, da so k posameznemu turističnemu paketu razpisane posebne storitve, potnik posreduje želje po teh storitvah ob prijavi, doplača pa jih k ceni potovanja. Objavljene cene posebnih storitev veljajo zgolj v primeru naročila in plačila teh storitev ob prijavi na potovanje. Med potovanjem potnik doplača posebne storitve vodji potovanja ali predstavniku Agencije Oskar v kraju, kjer se storitev opravlja, v ustrezni valuti, če je med potovanjem to storitev še mogoče naročiti, po ceni, veljavni na kraju samem.

Če se potnik sam prijavi na turistični paket, lahko prepusti Agenciji Oskar, da se mu potrudi najti sopotnika, s katerim bo delil sobo, oziroma ki je pripravljen z njim deliti sobo. Ne glede na omenjeno pa mora posamezno prijavljeni potnik ob prijavi doplačati za enoposteljno sobo. V primeru, da se posamezno prijavljenemu potniku najde sopotnik, se potniku po potovanju vrne doplačilo za enoposteljno sobo. V primeru, da se na turistični paket prijavita dva, ki sta skupaj v sobi, pred potovanjem pa eden od njiju turistični paket odpove, drugi potnik nosi stroške doplačila za enoposteljno sobo, če mu ni možno najti drugega sopotnika.

X. ODSTOPNINA

Potnik se ob prijavi lahko odloči za vplačilo odstopnine. Pogoji odstopnine so določeni s splošnimi pogoji zavarovalnice in skladno z njenim veljavnim cenikom.

XI. POTNIKOVA SPREMEMBA POGODBE ALI ODPOVED TURISTIČNEGA PAKETA

Potnik ima pravico zahtevati spremembo pogodbe (npr. sprememba imena, dodatne storitve, sprememba namestitve ipd.) po njeni sklenitvi, Agencija Oskar pa je dolžna preveriti, če je to sploh mogoče. V primeru spremembe pogodbe na zahtevo potnika Agencija Oskar lahko zaračuna potniku administrativne stroške v višini 21,00 EUR za spremembo, v kolikor ni s temi splošnimi pogoji drugače določeno. V primeru, da s spremembo nastanejo dodatni stroški (npr. sprememba letalske karte), jih je potnik dolžan poravnati.
Potnik ima pravico do odpovedi turističnega paketa, in sicer v poslovalnici, kjer se je prijavil, ali direktno na prijavnem mestu Agencije Oskar. V primeru, ko potnik odpove turistični paket, ima Agencija Oskar pravico do povračila stroškov, ki so odvisni od časa, ki je ostal do začetka potovanja. V vsakem primeru Agencija Oskar zahteva povrnitev administrativnih stroškov rezervacije v višini 21,00 EUR. Če na programu ni drugače določeno, veljajo spodaj napisani odpovedni stroški:

Za turistične pakete:
• odpoved od 60 do 45 dni pred odhodom, 15 % cene aranžmaja,
• odpoved od 44 do 30 dni pred odhodom, 30 % cene aranžmaja,
• odpoved 29 do 22 dni pred odhodom, 50 % cene aranžmaja,
• odpoved 21 do 15 dni pred odhodom, 80 % cene aranžmaja,
• odpoved kasneje kot 15 dni pred odhodom, 100 % cene aranžmaja.

Za enodnevne turistične pakete:
• odpoved od 45 do 30 dni pred odhodom, 7 % cene aranžmaja,
• odpoved od 29 do 22 dni pred odhodom, 20 % cene aranžmaja,
• odpoved 21 do 15 dni pred odhodom, 30 % cene aranžmaja,
• odpoved 14 do 8 dni pred odhodom, 50 % cene aranžmaja,
• odpoved 7 do 1 dan (24 ur) pred odhodom, 80 % cene aranžmaja,
• odpoved na dan (manj kot 24 ur), 100 % cene aranžmaja.

Ne glede na zgoraj določene stroške odpovedi so le-ti lahko drugačni, kadar to narekujejo pogoji organiziranja potovanja, torej ki jih Agenciji Oskar narekujejo veljavni pogoji prodaje in/ali jih pogojujejo poslovni partnerji.
Ne glede na zgoraj določene stroške so stroški odpovedi lahko tudi drugačni, če so navedeni v programu turističnega paketa ali pogodbi.

Ob odpovedi turističnega paketa pred odhodom potnik poda pisno odpoved oziroma podpiše odpovedni dokument, ki mu ga izda Agencija Oskar. Če potnik zavrne podpis ali potrditev tega dokumenta, se šteje, da potovanja ni odpovedal. Med potovanjem lahko potnik prekine turistični paket na svojo željo. Če potnik med potovanjem turistični paket prekine, ob vrnitvi nima pravice do povračila stroškov ali kupnine, ne delno, ne v celoti. V kolikor potnik med potovanjem po svoji želji spremeni program oziroma ne potuje po programu, ki je sestavni del pogodbe z Agencijo Oskar, se šteje, da je potnik odstopil od pogodbe med potovanjem. V tem primeru je potnik odgovoren za stroške in škodo, ki jih je s tem povzročil. V primeru spremembe programa na lastno željo ali zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani Agencije Oskar zaradi nepravilno opravljene storitve, potnik nima pravice zahtevati kakršnekoli odškodnine ali znižanja cene.

Agencija Oskar oziroma pooblaščena oseba lahko kadar koli pred potovanjem ali na dan odhoda zavrne osebo, kadar oceni, da bi potnik lahko ogrozil zdravje ali premoženje sebe ali drugih, oziroma ki je ob odhodu očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc. Agencija Oskar v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi.

Agencija Oskar ima pravico med potovanjem zahtevati od potnika, da prekine skupno pot s skupino, če ne poskrbi za to, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi predpisi, ali če je očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc ali če se neprimerno obnaša do ostalih sopotnikov in njegovo izločitev zahteva skupina. Agencija Oskar v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi.

Agencija Oskar bo uveljavljala vso škodo, ki bi jo na poti oziroma med trajanjem izvajanja turističnega paketa potnik povzročil s svojim neustreznim ravnanjem.

Višina stroškov odpovedi turističnega paketa v primeru, da Agencija Oskar ni organizator potovanja, je določena s splošnimi pogoji ali drugim aktom organizatorja.

 XII. ORGANIZATORJEVA SPREMEMBA PROGRAMA ALI ODPOVED POTOVANJA

Agencija Oskar si v skladu z veljavno zakonodajo pridržuje pravico do odpovedi turističnega paketa, če se na turistični paket ne prijavi minimalno potrebno število potnikov, ki je navedeno v programu.

Agencija Oskar potnika obvesti o odstopu pogodbe, če se ni prijavilo minimalno število potnikov, najkasneje:
– 20 dni pred začetkom turističnega paketa, ki traja več kot 6 dni,
– 7 dni pred začetkom turističnega paketa, ki traja od 2 do 6 dni,
– 2 dni (48 ur) pred začetkom turističnega paketa, ki traja manj kot 2 dni.

V primerih, ko Agencija Oskar izrecno pisno jamči odhod, ne more odpovedati turističnega paketa, razen če se prijavi manj kot v programu predvideno najmanjše število potnikov.

Agencija Oskar si pridržuje pravico do popolnega ali delnega odstopa od pogodbe, če pred izvajanjem ali med izvajanjem programa nastopijo izredne okoliščine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, odstraniti ali se jim izogniti, za Agencijo Oskar pa te okoliščine pomenijo utemeljen razlog, da pogodbe ne bi sklenila, če bi obstajale ob sklenitvi pogodbe.

Agencija Oskar lahko odpove pogodbo oziroma odstopi od pogodbe in zahteva povrnitev škode od potnika, ki neposredno krši določbe pogodbe, ki jo je sklenil z Agencijo Oskar, predvsem če se ugotovi, da je potnik namerno sporočil napačne podatke o številu potnikov ali njihovi starosti, oziroma je med potovanjem prišlo do sprememb, potnik pa o tem ni obvestil Agencije Oskar. Agencija Oskar si pridržuje pravico (in ne odgovarja) za spremembe dneva in časa odhoda oziroma za odpovedi turističnega paketa zaradi spremembe letalskega voznega reda ali nastopa višje sile ter pravico do spremembe smeri potovanja, če se spremenijo pogoji za potovanje (nov vozni red, negotov položaj v državi, kjer je organiziran program, naravne nesreče ali drugi nepredvideni vzroki, na katere Agencija Oskar ne more vplivati), brez posebne odškodnine in po veljavnih predpisih v potniškem prometu.

Odgovornost Agencije Oskar je omejena zgolj na neizvedbo določenega dela programa, v delu, ki pomeni ustrezne materialne stroške. Agencija Oskar ne odgovarja za nematerialno škodo, ki bi nastala iz naslova zamud, odpovedi ali spremembe prevoza ali prevoznega sredstva.

Agencija Oskar ne more prevzeti odgovornosti za spremembe programa zaradi nastopa kakršnekoli višje sile med potekom programa. V teh primerih lahko potnikom zagotovi storitve v spremenjeni obliki, glede na obstoječe možnosti.
V primeru, da Agencija Oskar odpove turistični paket, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene aranžmaja, nima pa pravice do povračila stroškov vizuma ali stroškov cepljenj, ki so bili s programom zahtevani. O kakršnikoli naknadni spremembi programa Agencija Oskar potnika nemudoma obvesti.

V primeru, da stanje na kraju samem Agenciji Oskar ne dopušča namestitve potnikov v naročenem objektu, lahko Agencija Oskar namesti potnika v istem kraju v drug objekt enake ali višje kategorije.

XIII. SPREMEMBE IN ODPOVEDI LETALSKIH KART

Sprememba produkta ali storitve (npr. sprememba datuma, destinacije …) je možna, vendar le v primeru, kadar pogoji produkta ali storitve to dopuščajo. Vsaka izvedba spremembe je povezana z dodatnimi stroški, ki so določeni v pogojih ponudnika produkta ali storitev in o katerih je bil potnik predhodno seznanjen in če omenjeni pogoji želene spremembe omogočajo.
Potnik ima pravico produkt ali storitev kadarkoli odpovedati, vendar v trenutku odpovedi začnejo veljati odpovedni stroški po pogojih posameznega produkta ali storitve.
Kadar potnik ob potrditvi letalske vozovnice predvideva, da se morda zaradi določenih okoliščin (ki utegnejo nastopiti pri njem ali v njegovi ožji družini) potovanja ne bo udeležil, lahko vplača odstopnino. Pogoji odstopnine so določeni s splošnimi pogoji zavarovalnice in skladno z njenim veljavnim cenikom.
V primeru, da letalska družba odpove let, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene, nima pa pravice do povračila stroškov vizuma, potrebnega za vstop v državo, kamor naj bi potoval, stroškov cepljenj, ki jih ta država zahteva ali stroškov vplačane odstopnine.

XIV. POTNI DOKUMENTI

Potnik mora imeti veljaven potni list ali drug veljaven dokument, s katerim lahko vstopi v državo, v katero ali skozi katero potuje. Potnik je dolžan paziti na vsa določila glede veljavnosti potovalnega dokumenta. Veljavnost dokumenta se upošteva na ZADNJI dan potovanja! Agencija Oskar za morebitne neprijetnosti ali prisilno prekinitev potovanja potnika iz tega naslova ne odgovarja.

Potnik je dolžan pridobiti vizume, ki so za te države zahtevani. Če potnik te obveznosti ne izpolni, Agencija Oskar ravna po določilih o potnikovi odpovedi turističnega paketa. V primeru, da potniku ureja vizum Agencija Oskar, le-ta ne jamči za uspešnost pridobitve vizuma. Stroškov pridobitve vizumov Agencija Oskar potniku ne vrača. V primeru zavrnitve vstopa v državo ali druge ovire nosi vse stroške potnik sam. Smatra se, da si potnik ureja vizum sam, če Agenciji Oskar ne dostavi vseh potrebnih dokumentov v predpisanem roku, ne glede na to, ali je potnik pri Agenciji Oskar že vplačal pridobitev teh dokumentov.

Zaradi zahtev v mednarodnem potniškem prometu (letalski, ladijski, avtobusni …) je potnik dolžan ob prijavi posredovati vse potrebne podatke o vseh udeležencih potovanja, ki jih prijavlja. Podatki se morajo v celoti ujemati s podatki v uradnih dokumentih, ki so jih udeleženci potovanja dolžni v skladu s predpisi o prestopu državne meje in ustreznimi tujimi zakonodajnimi akti nositi s seboj. V primeru, da napačni podatki povzročijo zamudo, dodatne stroške ali prekinitev potovanja drugim udeležencem potovanja, odgovarja za vse nastale stroške udeležencem potovanja potnik sam.

Če potnik med potovanjem izgubi dokumente ali so mu le-ti ukradeni, so pa nujno potrebni za nadaljevanje potovanja ali za vrnitev v domovino, si potnik na lastne stroške priskrbi nove. V primeru, da mora potnik zaradi izgube ali kraje dokumentov prekiniti turistični paket, ni upravičen do kakršnegakoli povračila vplačanega turističnega paketa ali do povrnitve stroškov.

XV. OBVESTILA PRED ODHODOM

Potnik prejme končno obvestilo najkasneje 5 (pet) dni pred odhodom. Škodo, ki bi nastala, ker bi potnik podal nepopoln ali nepravilen naslov, nosi potnik. V primeru, da potnik v navedenem roku ne prejme obvestila, se je dolžan sam javiti na svojem prijavnem mestu in ga zahtevati. Reklamacij iz naslova ne prejete pošte Agencija Oskar ne upošteva.

XVI. ZDRAVSTVENI PREDPISI

Potnik je dolžan opraviti cepljenja, ki so za državo potovanja zahtevana. V primeru, da so v programu za potovanje navedena oziroma zahtevana določena cepljenja, si mora vsak potnik sam priskrbeti mednarodno potrdilo – rumeno knjižico z vpisanimi opravljenimi cepljenji. Agencija Oskar ne odgovarja za morebitne zaplete ali potnikovo prekinitev turističnega paketa zaradi potnikovega nespoštovanja zdravstvenih predpisov države, v katero vstopa, kakor tudi ne za stroške povezane s tem.

  XVII. CARINSKI IN DEVIZNI PREDPISI

Potnik je dolžan spoštovati vse carinske in devizne predpise Republike Slovenije, kakor tudi predpise vseh drugih držav v katere in skozi katere potuje. Če zaradi nespoštovanja predpisov potnik potovanja ne bi mogel nadaljevati, sam nosi vse posledice in stroške, ki nastanejo v zvezi s tem njemu in vsem drugim sopotnikom.

 XVIII. PRTLJAGA

Agencija Oskar ne odgovarja za prevoz, krajo ali poškodovanje potnikove prtljage ali drugih osebnih stvari, dragocenosti in dokumentov iz namestitvenih objektov (hotelskih sob, apartmajev ipd.) in prevoznih sredstev (letal, avtobusov, ladij ipd.). Prijavo izgubljene ali poškodovane prtljage potnik sam naslovi na prevoznika ali hotel. Prevoz posebne prtljage (kot so kolo, surf, golf oprema, smuči, glasbeni inštrumenti ipd.) mora potnik najaviti že ob prijavi ter plačati prevozniku v skladu s pravili prevoznika, v kolikor v programu turističnega paketa ni drugače določeno. Vse stroške oziroma škodo, ki bi zaradi tega nastala, nosi potnik sam.

Pri prevozu ima potnik pravico do brezplačnega prevoza določene teže prtljage (po določilih prevoznika), vsak dodatni kilogram pa doplača potnik sam na kraju samem v ustrezni valuti oziroma po določilih prevoznika. Otroci do dveh let nimajo pravice do brezplačnega prevoza prtljage.

Pri nizkocenovnem prevozniku je dovoljena teža prtljage, ki jo potnik odda ob prijavi na let, običajno nižja od dovoljene pri rednih prevoznikih. Vsak dodatni kilogram se doplača. Tudi dovoljena teža osebne prtljage, ki jo vzame potnik s seboj na letalo, je lahko nižja, o čemer so potniki obveščeni najkasneje z obvestilom pred odhodom.

XIX. INFORMACIJE

Informacije, ki jih potnik dobi na prijavnem mestu, ne obvezujejo Agencije Oskar bolj kot navedbe v programu ali ponudbi. V primeru dvoma se vedno šteje za veljavno pisna ponudba, račun in pogodba o potovanju, pisna informacija ali pisna razlaga.

XX. REKLAMACIJE OZIROMA PRITOŽBE

Potnik je dolžan nepravilnosti sporočiti predstavniku Agencije Oskar na kraju samem, ko se zgodijo. V primeru, da bi bila reklamacija lahko rešena na kraju samem (na primer pomanjkljiva čistoča sobe, oprema, lega sobe ipd.), potnik pa ni sporočil napake oz. nepravilnosti predstavniku agencije, se šteje, da se je potnik strinjal s tako storitvijo in s tem je izgubil pravico do vlaganja kasnejših reklamacij. Potnik lahko vloži pisno reklamacijo v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila storitev nepravilno opravljena, sicer Agencija Oskar le-te vsebinsko ne obravnava. Reklamacija mora biti utemeljena. Potnik naj zato reklamaciji priloži ustrezne dokaze in/ali ustrezno potrdilo hotelirja, prevoznika oziroma druge ustrezne osebe o dejanskem stanju, na podlagi katerega potnik uveljavlja svoj zahtevek.

Agencija Oskar je dolžna pisno odgovoriti na reklamacijo v 8 dneh po njenem prejemu. Če gre za enostavno pomanjkljivost in napaka ni sporna (oziroma če potnik ni priložil vseh potrebnih dokumentov v roku, potrebnem za njihovo pridobitev) je Agencija Oskar dolžna po prejemu popolnega reklamacijskega zahtevka zahtevi ugoditi. Če napaka ni enostavna, je Agencija Oskar dolžna raziskati vse okoliščine, ki so pripeljale do reklamacije. Dokler Agencija Oskar ne odloči o pritožbi, se potnik odreče posredovanju katerekoli druge osebe, sodnih ustanov ali dajanja informacij javnim glasilom.

Višina odškodnine je omejena z višino cene vplačanega potovanja oziroma z višino realne vrednosti neizvedenih storitev. To določilo ne velja v primeru, ko ima Agencija Oskar pravico do odpovedi aranžmaja ali spremembe programa, skladno z določili teh splošnih pogojev in zakona.

Ne glede na vloženo reklamacijo je potnik dolžan poravnati svoje obveznosti po izdanih računih za opravljeno storitev v skladu z razporedom plačil, morebitna odškodnina pa se izplača po končanem reklamacijskem postopku na osebni račun potnika.

XXI. ODGOVORNOST ZA TOČNOST LETALSKIH PREVOZNIKOV

Agencija Oskar ne odgovarja za točnost letalskih prevozov na rednih ali izrednih poletih in tudi ne za zamude letal kakor tudi ne za spremembe potovanja potnika, ki bi nastale kot posledica takšnih zamud. V primeru, da letalska družba odpove let še pred pričetkom potovanja, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene. V primeru odpovedi leta potnik nima pravice do povračila stroškov vizuma, potrebnega za vstop v državo, kamor naj bi potoval, ali stroškov cepljenj, ki jih ta država zahteva.

XXII. UPORABA PODATKOV

Agencija Oskar vse pridobljene podatke o potnikih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Agencija Oskar vse pridobljene podatke o potnikih obdeluje skladno s Politiko varstva osebnih podatkov, dostopno na www.agencija-oskar.si

XXIII. KONČNA DOLOČILA

V primeru spora med strankami se uporabi pristojno sodišče.

Agencija Oskar, d.o.o., Kranj, 1. september 2019

PRIJAVITE SE NA E-NOVICEBodite obveščeni o aktualni ponudbi in naših akcijah.