Jan 31

KOLUMBIJSKI VRTILJAK

Čas trajanja Kolumbija:  od 20 dni

Cena: od 2796 €

Program

ODHODI:

21.12.2019 (zagotovljeno),   8.2.2020 (zagotovljeno)

 

– začutite živahen utrip prestolnice Bogote in kolonialne Cartagene,
– spoznajte mističen San Agustin in svetovno prestolnico salse Cali,
– odkrijte pozabljeno obalo Tihega ocena,
– začutite se v vitalnosti bujne tropske narave in kavnih plantaž,

 

1. in 2. dan LJUBLJANA – BOGOTA. Zbor na letališču v Ljubljani in polet preko Istanbula v Bogoto. Po jutranjem pristanku prevoz do hotela na krajšo osvežitev. Popoldne raziščemo kolumbijsko prestolnico; vzpnemo se na razgledno točko Montserrate, s celim mestom pod nami. Spust z žičnico in vijuganje po mestnih ulicah. Ogled muzeja Botero, kjer se nasmihamo mojstrovinam najbolj znanega kolumbijskega slikarja. Prijetno presenečeni nad prvim stikom s prestolnico se vrnemo v hotel. Nočitev. (letalo, H)

3. dan BOGOTA – let v NEVIO – SAN AGUSTIN. Zajtrk. Kolumbijska prestolnica na 2600 m nadmorske višine je v zadnjih desetletjih zrasla v veliko, moderno, prijazno mesto. Dan začnemo v zgodovinskem središču la Candelaria, na mestnem trgu Plaza de Bolivar, obkroženem z lepimi kolonialnimi zgradbami, kjer domuje državni aparat in glavna mestna katedrala, ki z odprtimi vrati vabi na svoj obisk. Pot nadaljujemo do muzeja zlata, ki nas oslepi s svojo zbirko. Popoldne se odpeljemo na letališče in poletimo proti jugu države v mesto Neiva, od koder sledi vožnja v San Agustin, majhno naselje sredi čudovite pokrajine s spokojnim vzdušjem. Tu so slavni kipi, ki jih primerjajo s tistimi na Velikonočnih otokih. Pozen prihod, namestitev in nočitev. (letalo, H, Z)

4. dan SAN AGUSTIN (Unesco). Zajtrk. Cel dan namenimo raziskovanju arheološkega nahajališča San Agustin, ki vključuje več kot sto skrivnostnih kipov, ki so visoki do sedem metrov. Zelo malo je znanega o življenju ljudi, ki so kipe klesali, zagotovo pa se je dogajalo veliko pred špansko nadvlado. Dopoldne obiščemo arheološki park in izvemo vse, kar je o kipih znanega. Popoldne se odpeljemo še v bližino arheološkega nahajališča Alto de los Idoles, si privoščimo sprehod v lepi naravni okolici, občudujemo še več kipov, tudi največjega med vsemi. Po želji (za doplačilo) pa lahko popoldne preživite na konjskem hrbtu v občudovanju prelepe neokrnjene narave (cca 3 ure)… Še prehitro je tu večer. Nočitev. (H, Z)

5. dan SAN AGUSTIN – POPAYAN. Zajtrk. Polni vtisov se zjutraj po manjši cesti vozimo v narodni park Purace, v daljavi občudujemo vulkane, globoke kanjone in Paramo. Pa veste kaj je Paramo? Na poti postanemo v vasici Coconuco, znani po termalnih kopelih, kjer se po želji namočimo v topli vodi in uživamo v razgledu na zelene Ande. Sledi prevoz do mesta Popayan, imenovano tudi “belo mesto”. Namestitev v hotelu in večerno raziskovanje tlakovanih mestnih ulic. Namestitev in nočitev. (H, Z)

Poglej celoten program

6. dan POPAYAN – SILVIA – CALI. Zajtrk. Jutranji odhod proti kolumbijski “Švici”. Pot nas pelje visoko v hribovje, kjer nas obdajajo različni odtenki zelene barve. Ustavimo se v kraju Silvija, kjer spoznamo staroselce Guambiano, ki s svojimi pisanimi, nevsakdanjimi oblačili razbijajo dnevno mestno rutino. Še dandanes živijo po starih načelih svojih prednikov. Z malo sreče spoznamo tudi vaške “šamane”. Popoldne nadaljujemo z vožnjo proti črnsko-temperamentno obarvanemu Cali-ju, ki velja za svetovno metropolo salse. Najprej kratek ogled starega dela mesta, kjer od jutra do večera začutimo utrip plesa in glasbe na vsakem koraku. Sledi tisto, po kar smo prišli – show in učenje salse, kar lahko nadaljujemo v enem izmed nočnih klubov (v skladu z časom) kolumbijske prestolnice zabave. Namestitev in nočitev. (H, Z)

7. dan CALI – JUANCHACO. Zajtrk. Po nepozabnem večeru in preplesani noči, ter druženju z lokalnimi prebivalci, odhajamo proti obali Tihega oceana. Odpeljemo se do kraja Buenavantura, kjer se vkrcamo na lokalno ladjico, ki nas odpelje “drugačnemu” življenju naproti. Že ob prihodu se sprašujemo kje smo, kam smo prišli in zakaj smo tukaj? Tropska narava, peščene plaže temnih odtenkov, lesene hiške, prebivalci afro-kolumbijskega porekla, ki jim preživetje nudi zgolj ribištvo… to je popolnoma pozabljen svet! Odhod proti hotelu in prosto popoldne na obali Tihega oceana. Samo mi, morje in narava. Le kaj nam prinese današnji večer? Večerja in nočitev. (ladjica, H, ZV)

8. dan JUANCHACO. Zajtrk. Čaka nas raziskovanje zalivov in lagun. Sprehodimo se čez neokrnjene plaže in mangrovsko rastje, skozi lokalne ribiške vasice, kjer nam prijazni domačini morda odprejo vrata svojih domov in pripravijo sveže morsko kosilo. Pravo Tihomorsko doživetje! V popoldanskem času povratek proti hotelu in obmorski počitek. Večerja in nočitev. (H, ZV)

9. dan JAUNCHACO – BUGA – ARMENIA. Zajtrk. Polni nepozabnih doživeti se stežka poslovimo od obale Tihega ocena, kjer se zjutraj vkrcamo na lokalno ladjico, ki nas popelje nazaj na celino. Na poti proti Armeniji se ustavimo v kraju Buga, ki velja za enega najbolj znanih kolumbijskih romarskih krajev. Na potepu po mestu obiščemo znamenito svetišče “gospodovih čudežev”, tržnico in lokalno mikro pivovarno. Pot nadaljujemo skozi mogočna polja sladkornega trsa proti Armeniji; v skladu s časom se ustavimo pri enem večjih jezer – Colima, kjer uživamo v prelepem razgledu. Večerni prihod v veliko mesto sredi kavnih plantaž. Namestimo se na bližnji haciendi v osrčju narave. Večerja in nočitev. (ladjica, H, ZV)

10. dan ARMENIA – izlet v SALENTO in v dolino COCORA. Zajtrk. Pripravimo se za dan v naravi. V Salentu nas pričakajo pravi ameriški jeepe Williyi, ki nas odpeljejo do izhodišča, v prelepo dolino Cocora. Že smo sredi živo zelene narave, v kateri prevladujejo “voščene” palme, ki so najvišje na svetu in kolumbijski narodni simbol drevesa. Odpravimo se na celodnevni pohod. Hodimo po ozkih potkah, prečkamo viseče mostove in oprezamo za živalmi. Tukaj žive številne pisane ptice in tudi večje živali, kot so pume, jeleni in medvedi, seveda plašni in navadno skriti na varnem. Vsrkavamo lepoto narave in si privoščimo postanke, kosilo kar nekje na poti. Popoldne zaokrožimo do izhodišča in se vrnemo na našo haciendo. Večerja in nočitev. (H, ZV)

11. dan ARMENIA – plantaža kave – MEDELLIN. Zajtrk. Prvi del dneva namenimo spoznavanju opojne in svetovljanske kave. Obiščemo kavno plantažo in izvemo vse o tem, kako iz grmička nastane skodelica vroče temne pijače, še več o kavi in njeni zgodovini, ter načinu dela na plantažah. Skodelica sveže kave nam seveda ne uide. Popoldne se odpeljemo v Medellin, v mesto nekdanjega kolumbijskega “kralja” Pabla Escobarja. Pot nas pelje po dolini mogočne reke Cauce, ki je skozi tisočletja izoblikovala dolino in kanjone. Eden takšnih je Pipinta, kjer bomo naredili postanek za ogled veličastnega kanjona. Večerni prihod v drugo največje mesto Kolumbije, Medellin. Nastanitev in nočitev. (H, Z)

12. dan MEDELLIN. Zajtrk. Mesto Medellin velja za srce območja “Paisa”. Nekdaj eno najbolj nevarnih zločinskih mest Južne Amerike, velja danes za eno najnaprednejših metropolitanskih območij Kolumbije. Na odkrivanju mestnih lepot se ustavimo na trgu Botero, Berrio in parku sv. Antonija. Obiščemo tudi antistresni park – antistresni park v kolumbijskem mestu? V popoldanskem času obiščemo predel sv. Dominika, kjer se z gondolo dvignemo v osrčje nekdaj zloglasnih favel; danes tu živijo prijazni prebivalci, polni zgodb iz mračnega obdobja “Don Pabla”. Za nami je še en vrhunski dan. Kaj pa nočno življenje mesta s svojo znamenito “zona rosa”? Nočitev. ( H, Z)

13. dan MEDELLIN – GUATAPE – let v CARTAGENO. Zajtrk. Guatape je najbolj priljubljena turistična točka domačinov. Prvi postanek naredimo pri mogočnem, 200 m visokem granitnem monolitu el Penol, na katerega se tudi povzpnemo. Zgoraj nas čaka razgled za “milijon”. Jezero tisočerih malih otočkov in raznolika narava nas pustita brez besed. Spustimo se do obrežja, kjer nas čaka ladjica, s katero zaplujemo po jezeru in morda zagledamo nekdanjo posestvo samega “el Magica”. Potem se izgubimo v najbolj “živobarvni” vasici dežele, kjer dve hiši nista enaki in vsaka ima svojo zgodbo. Popoldne se odpeljemo na letališče in poletimo proti Cartageni. Prevoz do hotela in namestitev. Zvečer se podamo na ulice Cartagene, ki velja za enega najlepših kolonialnih mest Južne Amerike in Karibov. Zlijemo se s sproščenim vzdušjem in višjimi temperaturami. Cartagena nikoli ne spi in večeri so še kako živahni. Nočitev. (ladjica, letalo, H, Z)

14. dan CARTAGENA (Unesco). Zajtrk. Današnji dan namenimo ogledu dragulja med kolonialnimi mesti Kolumbije in po mnenju mnogih, celotne Južne Amerike. Znamenitosti se nahajajo v obzidanem delu mesta, pravem labirintu ozkih in ovinkastih uličic. Že sprehod po mestnih ulicah je prava paša za oči. Obiščemo čokoladnico, muzej zlata (v skladu s časom), cerkev San Pedro Claver in mestno katedralo, dovolj je tudi prostega časa za samostojno raziskovanje mesta. Popoldne obiščemo še trdnjavo San Felipe in se vzpnemo na razgledno točko La Popa. Prost večer na mestnih ulicah. Po želji (za doplačilo) vožnja s “party chiva” avtobusom, posebnostjo Cartagene, ki vas popelje mimo glavnih znamenitosti ob spremljavi kolumbijske glasbe. Živahno doživetje kolumbijskega večernega življenja je zabavna in nepozabna izkušnja. Nočitev. (H, Z)

15. dan CARTAGENA – vulkan TOTUMO – NP TAYRONA. Zajtrk. Zapustimo Cartageno in nadaljujemo z vožnjo v bližini karibskega morja proti vulkanu Totumo. Tukaj si privoščimo zabavno doživetje – kopanje v toplem in zdravilnem vulkanskem blatu. Kot nalašč je v bližini tudi jezero s čisto sladko vodo. Vas zanima zgodbica, zakaj se ta blatni vulkan nahaja tukaj? Popoldne odhod v naš rajski obmorski kraj, kamor s seboj vzamemo le najnujnejše. Namestitev in začetek zasluženega počitniškega vzdušja. Nočitev v visečih mrežah ali šotoru (pravo karibsko doživetje). (O, Z)

16. in 17. dan NP TAYRONA. Zajtrk. Počitnice na najlepši plaži Kolumbije. Cel dan se prepuščamo vzdušju skoraj nedotaknjenega tropskega raja. Na čudovitih plažah z mivko se uresničujejo tropske sanje. Lahko se premikamo iz plaže na plažo, uživamo v toplem karibskem morju, opazujemo podvodni svet in se imamo skrajno lepo, v tej osami, stran od velikih mest. Kosilo si privoščimo na plaži in romantiki kar ni videti konca. Še en obmorski večer in spanje v visečih mrežah ali šotoru. (O, Z)

18. dan NP TYARONA – SANTA MARTA – let v BOGOTO. Zajtrk. Prosto do odhoda na letališče v Santa Marti. Polet v Bogoto in prevoz do hotela. Še zadnja nočitev v Kolumbiji. (letalo, H, Z)

19. in 20. dan BOGOTA – EVROPA – LJUBLJANA. Zgodnji zajtrk in odhod na letališče. Polet preko Istanbula v Ljubljano. Konec potovanja. (letalo, Z)

Koristne informacije

CENA (najmanj 20 udeležencev) vključuje: letališče Zagreb – Ljubljana, letalski prevoz po programu, letališke pristojbine in varnostne takse (363 EUR), 3 notranje lete, nočitve glede na spodnji opis, prehrano glede na oznake pri vsakem dnevu potovanja, prevoze in oglede s klimatiziranim avtobusom in drugimi vozili (ladjice, jeepi), vse vstopnine po programu, slovensko vodenje in lokalne vodnike, stroške priprave in organizacije potovanja.

DOPLAČILA PO ŽELJI:

Odstopnina (4,56 %) od vrednosti aranžmaja -TRIGLAV ** 4.56 %
Doplačilo na kraju samem (priporočljive napitnine) 60 €
Doplačilo za enoposteljno sobo 300 €
Zdr. zav. Mondial, do 22 dni, svet, posamično, osnovno kritje – S* 25.09 €
Zdr. zav. Mondial, do 22 dni, svet, posamično, dvojno kritje – M* 38.97 €

POPUSTI:

Popust za otroke 2-12 let na dodatnem ležišču 20 %
Popust za otroke 2-12 let na osnovnem ležišču 10 %

Namestitev: 14 nočitev z zajtrkom v hotelih 3-4*, 3 nočitve z zajtrkom v visečih mrežah ali šotoru (brez možnosti enoposteljne sobe), 4 x večerja.

Vstopnine: muzej zlata, muzej Botero in žičnica na Montserrate v Bogoti, arheološki park in najdišče Alto de Ios v San Agustinu, termalne kopeli v Coconucu, tečaj salse, izlet v mangrove, dolina Cocore, kavna plantaža, NP Tayrona.

Doplačila po želji na kraju samem (na osebo): – doplačilo za jahanje v San Avgustinu 20 EUR,– doplačilo za Chiva bus v Cartageni 15 EUR.

 

VIZE: Vize za Kolumbijo ne potrebujemo. Potrebujemo le po koncu potovanja še 6 mesecev veljaven potni list.

ZDRAVJE: Za obisk Kolumbije je obvezno cepljenje za rumeno mrzlico. O zdravju se posvetujte na Zavodu za zdravstveno varstvo Ljubljana, Zaloška 29, 1000 Ljubljana, tel.: 386 (0) 1 586-39-00, fax.: 386 (0) 1 540-31 90, info@zdravinapot.sihttp://www.zdravinapot.si.

VREME: Na obalah in na severu države Kolumbije je podnebje tropsko in zelo vroče, z obdobjem deževnega vremena med majem in novembrom. V hribovitih predelih Kolumbije je hladneje, v visokih gorah pa kar precej mrzlo. Vreme v Bogoti je skozi celo leto bolj pomladno – ponoči hladneje, podnevi pa prijetno toplo.

VARNOST:

  • Svetujemo previdnost, predvsem v določenih predelih mest, saj je stopnja uličnega nasilja še vedno visoka.
    Predvsem odsvetujemo zadrževanje po ulicah v nočnih urah.
  • Na sprehodih imejte s seboj le manjši znesek denarja in tisto kar resnično potrebujete.
  • Ne nosite s sabo dragocenosti kot so zlatnina, drage ure, draga tehnična oprema.
  • Naredite fotokopije osebnih dokumentov in jih hranite ločeno.
  • Potni list in ostale dokumente shranjujte zaklenjene v hotelskem sefu.

Organizator potovanja ne odgovarja za morebitno izgubo/krajo vaše osebne lastnine.

LOKALNA VALUTA: kolumbijski peso.

ELEKTRIČNA NAPETOST: Električni tok je 110 voltov. Priporočamo, da s seboj vzamete poseben podaljšek/adapter (dva ravna ploščata vtiča; doma uporabljamo okrogle).

KREDITNE KARTICE, BANKOMATI: S kreditnimi karticami lahko plačujete v trgovinah. Denar lahko dvignete tudi na bankomatih z različnimi provizijami (VISA, MASTERCARD, nekje MAESTRO). Včasih dvigovanje na bankomatih ne deluje, zato vam priporočamo manjši znesek gotovine za vsak slučaj!

PLANIRANI STROŠKI: Za tekočo potrošnjo (hrana, pijača, manjši nakupi) se predvideva poraba od 15 do 20 EUR na dan na osebo.

KOMUNIKACIJA, TELEFON, INTERNET: Klicna številka za klice iz Slovenije je 00 57.

Mobilni telefoni delujejo, internet je na voljo v večjih mestih in nekaterih hotelih.

SPLOŠNI PODATKI O DEŽELI:

  • Velikost: 1.141.748 km2
  • Prebivalstvo: 47.425.437
  • Glavno mesto: Bogota
  • Jezik: uradni jezik je španščina
  • Vera: pretežno kristjani
  • Ureditev: Republika Kolumbija
  • Lokalni čas: V Kolumbiji so 6 h za nami
  • Priporočamo: knjige, zemljevidi, vodiči …

 

Splošni pogoji - organizator potovanja: AGENCIJA OSKAR

I. SPLOŠNA DOLOČILA

Ti splošni pogoji so sestavni del pogodbe, ki jo skleneta Agencija Oskar, d.o.o. (v nadaljevanju Agencija Oskar) oziroma v njenem imenu pooblaščena agencija, in potnik, ki se prijavlja na turistični paket v organizaciji Agencije Oskar. V primeru, da je posamezna določba v programu urejena drugače kot v teh splošnih pogojih, veljajo določbe, navedene v programu.
V primeru telefonske prodaje oziroma prodaje preko interneta se šteje, da je potnik sprejel določila teh splošnih pogojev takrat, ko je telefonsko oziroma preko interneta naročil potovanje. Z določili splošnih pogojev se potnik lahko seznani na spletni strani www.agencija-oskar.si, kjer so posebej označeni in splošno dostopni.
Naročnik oziroma potnik je vsaka oseba, ki je opravila veljavno rezervacijo ali opravila nakup/plačilo turističnega paketa.

Ti splošni pogoji ne veljajo za nakupe letalskih vozovnic ter prodajo turističnih paketov v organizaciji drugih ponudnikov, kjer nastopa Agencija Oskar kot posrednik. V tem primeru potnika zavezujejo splošni pogoji organizatorja oziroma letalskega prevoznika in mednarodna zakonodaja na tem področju. Ti splošni pogoji ne veljajo za zavarovanje zdravstvenega zavarovanja z asistenco v tujini, kjer Agencija Oskar nastopa kot posrednik. V tem primeru veljajo splošni pogoji zavarovalnice.

II. PRIJAVA IN POGODBA

Na turistični paket v organizaciji Agencije Oskar se potnik lahko prijavi v Agenciji Oskar ali kateri koli pooblaščeni agenciji. Program potovanja velja kot ponudba. Na osnovi ponudbe se potnik pisno ali ustno prijavi na izbran turistični paket. Ob prijavi potnik prejme dokument Agencije Oskar (račun/pogodbo o potovanju), iz katerega so razvidni vsi podatki o naročenem turističnem paketu in dodatnih storitvah, kot tudi razpored plačil in morebitni ostali dogovori. Potnik je dolžan dokument pregledati in v primeru kakršnegakoli nesoglasja ali napake le-tega reklamirati v roku enega dneva po njegovi izdaji. S plačilom prvega obroka (akontacija) se šteje, da je pogodba sklenjena. Potnik je dolžan ob prijavi navesti zahtevane podatke in predložiti dokumente, ki jih zahteva program turističnega paketa ter izvršiti plačilo v skladu z določbami teh splošnih pogojev. V primeru, da potnik ob prijavi ne navede pravilnih podatkov, je odgovoren za vse stroške oziroma posledice, nastale zaradi napačnih podatkov.

Prijava potnika je zavezujoča. Od nje lahko odstopi v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja. Za zavezujočo prijavo se poleg plačanega 1. obroka računa šteje tudi vsaka prijava ali naročilo, posredovano v ustni ali pisni obliki, ki vsebuje ime in priimek potnika in ostalih udeležencev, številko kreditne kartice ali identifikacijo drugega plačilnega inštrumenta, plačilo ali delno plačilo cene turističnega paketa ali drugo konkludentno dejanje, ki nakazuje na to, da je potnik posredoval zavezujočo prijavo.

Zgoraj navedeni pogoji ne veljajo za turistične pakete, ki jih organizira Agencija Oskar za t. i. zaključene skupine oziroma za turistične pakete po naročilu (individualne ponudbe). V tem primeru velja program potovanja kot ponudba, na osnovi ponudbe pa se potnik pisno prijavi na turistični paket z izpolnitvijo prijavnice, ki je posebej izdelana na osnovi pogojev iz programa, oziroma s kakršnokoli drugo pisno potrditvijo. Z izpolnitvijo prijavnice oziroma predložitvijo osebnih podatkov potnikov se šteje, da je pogodba sklenjena in je potnik ob morebitni odpovedi turističnega paketa dolžan poravnati vse stroške v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja.
Agencija Oskar je v skladu s pogodbo dolžna potniku nuditi storitve, ki imajo vsebino in lastnosti, kot so napovedane v pogodbi oziroma programu turističnega paketa in skrbeti za pravice in interese potnika v skladu z dobrimi poslovnimi običaji.

Potnik je dolžan skrbeti, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi upravnimi predpisi. Agencija Oskar ima pravico zavrniti prijavo potnika, za katerega lahko upravičeno vnaprej domneva, da teh pogojev ne izpolnjuje oziroma jih lahko ne bi izpolnjeval tekom potovanja.

III. PRIJAVNINA IN VARŠČINA

Agencija Oskar za svoje storitve zaračunava naročniku standardne rezervacijske stroške in stroške za sestavo ponudbe pri prodaji turističnih paketov skladno z razpisom na vsako rezervacijo. Agencija Oskar lahko za posamezni turistični paket določi drugačne rezervacijske stroške. V primeru bolj zapletenih ponudb po želji za individualna potovanja Agencija Oskar lahko zaračuna potniku 21,00 EUR v obliki varščine za izdelavo ponudbe. Če potnik ponudbe ne sprejme, se varščina ne vrača.

IV. PRODAJA LETALSKIH KART

Pri prodaji letalskih kart veljajo pogoji, katere določi prevoznik. Potnik je o pogojih za prodajo letalskih kart seznanjen pred ali ob nakupu s strani Agencije Oskar. Pri prodaji letalskih kart nastopa Agencije Oskar zgolj kot posrednik za sklenitev rezervacije in izvedbo plačila. V tem primeru potnika zavezujejo splošni pogoji organizatorja oziroma letalskega prevoznika in mednarodna zakonodaja na tem področju. Agencija Oskar ne odgovarja za izvedbo leta ter ne odgovarja za izbiro prevoznika s strani potnikov. Potnik sam izbere prevoznika po svojih željah in kriterijih in za svojo izbiro odgovarja sam. Agencija Oskar je odgovorna potniku posredovati vse potrebne informacije, ki jih ta potrebuje za svoje potovanje. Potnik lahko pridobi informacije o produktih in storitvah, ki jih posreduje Agencija Oskar, osebno v poslovalnici, po elektronski pošti, prek telefonskih klicev ter spletne strani. Vsak produkt narekuje svoje pogoje in svoj način rezervacije, za katere se šteje, da je potnik z njimi seznanjen ob opravljeni rezervaciji.

Storitev Agencije Oskar je zaključena, ko je potniku posredovana potrditev rezervacije in izdana letalska karta. Od tega trenutka naprej je potnik v neposrednem razmerju z odgovornim letalskim prevoznikom. Ob morebitni ne izvedbi ali pomanjkljivi izvedbi leta, potnik zahtevek za nadomestilo za vplačano letalsko karto naslovi neposredno na prevoznika.

V. PLAČILO

Za dan plačila se šteje dan, ko potnik izvrši vplačilo neposredno pri Agenciji Oskar ali pooblaščeni agenciji, oziroma ko Agencija Oskar prejme plačilo na transakcijski račun. Potnik ob prijavi plača 30 % cene potovanja. Preostali del potnik plača najmanj 10 dni pred začetkom potovanja, v kolikor ni na dokumentu Agencije Oskar (pogodba, račun) drugače določeno. Pravočasno plačilo pomeni potrjeno rezervacijo. Če potnik ne plača v dogovorjenem roku, to pomeni odpoved turističnega paketa in se smiselno uporabijo določila o potnikovi odpovedi turističnega paketa.

Potnik se obvezuje vplačati razliko, ki bi nastala zaradi morebitne računske napake na izdanem dokumentu Agencije Oskar, Agencija Oskar pa se obvezuje vrniti potniku eventualno preveč zaračunani znesek, ki izvira iz računske napake. Ta obveza velja do izteka poslovnega leta.

Agencija Oskar lahko v programu določi, da potnik plača določene storitve, ki bodo opravljene na kraju samem, njenemu predstavniku (»obvezno doplačilo na kraju samem«). V tem primeru Agencija Oskar ne nastopa kot organizator niti kot posrednik, ampak zgolj kot informator. V tem primeru uveljavlja potnik vse reklamacijske zahtevke izključno od izvajalca storitve na kraju samem.

Kadar za potnika turistični paket rezervira pooblaščena turistična agencija, veljajo vsa določila iz te točke smiselno tudi za pooblaščeno turistično agencijo.

VI. CENE

Cene turističnega paketa so določene s programom ter veljajo od dneva objave programa do spremembe. V ceno so vštete storitve, ki so navedene v programu turističnega paketa. Za potnika je veljavna cena na dan sklenitve pogodbe/izdaje računa.

V skladu z veljavno zakonodajo lahko Agencija Oskar to ceno spremeni tudi po sklenitvi pogodbe, in sicer zaradi sprememb v menjalnem tečaju ali zaradi sprememb v tarifah prevoznikov, ki vplivajo na ceno turističnega paketa. V primeru spremembe cene iz tega naslova Agencija Oskar o tem najkasneje 20 (dvajset) dni pred odhodom pisno obvesti potnika oziroma pooblaščeno turistično agencijo, ki je naredila rezervacijo, ter izda dodatni dokument (račun), ki ga je potnik dolžan plačati pred odhodom.

Sprememba cene iz naslova tečajnih razlik se obračunava kot razlika vrednosti tistega dela stroškov, ki so izraženi/obračunani v tuji valuti, in je obračunana po tečaju (1) tuje valute na dan priprave turističnega paketa (načrtovana cena po ponudbi) ter (2) na dan priprave obvestila o spremembi cene (običajno 20 – 23 dni pred odhodom). Za preračun se upošteva tečaj Banke Slovenije.
Če zvišanje dogovorjene cene preseže 8 odstotkov cene turističnega paketa, lahko potrošnik odstopi od pogodbe, ne da bi moral povrniti škodo. V tem primeru bo Agencija Oskar potniku vrnila vplačani znesek.

Prav tako Agencija Oskar v programu turističnega paketa določi izhodiščno ceno pri določenem številu potnikov, ki se lahko spremeni, v kolikor se za potovanje prijavi manjše število potnikov. Agencija Oskar v programu navede to dodatno ceno v obliki »obveznega doplačila v primeru velikosti skupine od/do oseb«. Ob prijavi Agencija Oskar potniku zaračuna izhodiščno ceno potovanja. V kolikor nastopijo pogoji za spremembo cene iz naslova »manjše skupine«, potnik ne more odstopiti od pogodbe, saj je bil z njimi seznanjen ob prijavi.

VII. CENE LETALSKIH KART

Cene produktov, navedene na spletnih straneh in reklamnem materialu, so informativne narave. Natančne cene posameznih produktov potniki dobijo v poslovalnici, prek telefona ali elektronske pošte. Podane cene, ki jih potnik prejme v ponudbi, vključujejo vse pristojbine in dodatke, razen če je zaradi narave storitve ali produkta drugače določeno. Posredovane cene letalskih kart s strani Agencije Oskar so veljavne le na dan rezervacije! Letalska karta se sicer lahko izda v določenem časovnem roku, vendar si letalski prevoznik pridržuje pravico do spremembe cene.

VIII. ARANŽMAJI, KJER AGENCIJA OSKAR NI ORGANIZATOR POTOVANJA

V primeru, da Agencija Oskar ni organizator turističnega paketa, nastopa v vlogi informatorja. V tem primeru podaja prejete informacije od organizatorja turističnega paketa potniku in mu pomaga pri prijavi. Pogoji prijave, plačila in morebitne odpovedi turističnega paketa so v skladu z veljavnimi pogoji organizatorja potovanja. Na dokumentu Agencije Oskar je naveden organizator turističnega paketa. Šteje se, da Agencija Oskar prodaja tovrstne turistične pakete v tujem imenu in za tuj račun. Morebitno reklamacijo ureja potnik z organizatorjem potovanja, Agencija Oskar pa mu ob tem nudi vso potrebno pomoč.

IX. POSEBNE STORITVE

Posebne storitve so tiste storitve, ki praviloma niso vštete v ceno turističnega paketa (enoposteljna soba, posebna prehrana, druga doplačila po želji …) ali pa so za njih v programu predvidena doplačila (vizumi, druga doplačila ipd.), zato jih potnik plača posebej, razen če ni v programu drugače določeno.

V primeru, da so k posameznemu turističnemu paketu razpisane posebne storitve, potnik posreduje želje po teh storitvah ob prijavi, doplača pa jih k ceni potovanja. Objavljene cene posebnih storitev veljajo zgolj v primeru naročila in plačila teh storitev ob prijavi na potovanje. Med potovanjem potnik doplača posebne storitve vodji potovanja ali predstavniku Agencije Oskar v kraju, kjer se storitev opravlja, v ustrezni valuti, če je med potovanjem to storitev še mogoče naročiti, po ceni, veljavni na kraju samem.

Če se potnik sam prijavi na turistični paket, lahko prepusti Agenciji Oskar, da se mu potrudi najti sopotnika, s katerim bo delil sobo, oziroma ki je pripravljen z njim deliti sobo. Ne glede na omenjeno pa mora posamezno prijavljeni potnik ob prijavi doplačati za enoposteljno sobo. V primeru, da se posamezno prijavljenemu potniku najde sopotnik, se potniku po potovanju vrne doplačilo za enoposteljno sobo. V primeru, da se na turistični paket prijavita dva, ki sta skupaj v sobi, pred potovanjem pa eden od njiju turistični paket odpove, drugi potnik nosi stroške doplačila za enoposteljno sobo, če mu ni možno najti drugega sopotnika.

X. ODSTOPNINA

Potnik se ob prijavi lahko odloči za vplačilo odstopnine. Pogoji odstopnine so določeni s splošnimi pogoji zavarovalnice in skladno z njenim veljavnim cenikom.

XI. POTNIKOVA SPREMEMBA POGODBE ALI ODPOVED TURISTIČNEGA PAKETA

Potnik ima pravico zahtevati spremembo pogodbe (npr. sprememba imena, dodatne storitve, sprememba namestitve ipd.) po njeni sklenitvi, Agencija Oskar pa je dolžna preveriti, če je to sploh mogoče. V primeru spremembe pogodbe na zahtevo potnika Agencija Oskar lahko zaračuna potniku administrativne stroške v višini 21,00 EUR za spremembo, v kolikor ni s temi splošnimi pogoji drugače določeno. V primeru, da s spremembo nastanejo dodatni stroški (npr. sprememba letalske karte), jih je potnik dolžan poravnati.
Potnik ima pravico do odpovedi turističnega paketa, in sicer v poslovalnici, kjer se je prijavil, ali direktno na prijavnem mestu Agencije Oskar. V primeru, ko potnik odpove turistični paket, ima Agencija Oskar pravico do povračila stroškov, ki so odvisni od časa, ki je ostal do začetka potovanja. V vsakem primeru Agencija Oskar zahteva povrnitev administrativnih stroškov rezervacije v višini 21,00 EUR. Če na programu ni drugače določeno, veljajo spodaj napisani odpovedni stroški:

Za turistične pakete:
• odpoved od 60 do 45 dni pred odhodom, 15 % cene aranžmaja,
• odpoved od 44 do 30 dni pred odhodom, 30 % cene aranžmaja,
• odpoved 29 do 22 dni pred odhodom, 50 % cene aranžmaja,
• odpoved 21 do 15 dni pred odhodom, 80 % cene aranžmaja,
• odpoved kasneje kot 15 dni pred odhodom, 100 % cene aranžmaja.

Za enodnevne turistične pakete:
• odpoved od 45 do 30 dni pred odhodom, 7 % cene aranžmaja,
• odpoved od 29 do 22 dni pred odhodom, 20 % cene aranžmaja,
• odpoved 21 do 15 dni pred odhodom, 30 % cene aranžmaja,
• odpoved 14 do 8 dni pred odhodom, 50 % cene aranžmaja,
• odpoved 7 do 1 dan (24 ur) pred odhodom, 80 % cene aranžmaja,
• odpoved na dan (manj kot 24 ur), 100 % cene aranžmaja.

Ne glede na zgoraj določene stroške odpovedi so le-ti lahko drugačni, kadar to narekujejo pogoji organiziranja potovanja, torej ki jih Agenciji Oskar narekujejo veljavni pogoji prodaje in/ali jih pogojujejo poslovni partnerji.
Ne glede na zgoraj določene stroške so stroški odpovedi lahko tudi drugačni, če so navedeni v programu turističnega paketa ali pogodbi.

Ob odpovedi turističnega paketa pred odhodom potnik poda pisno odpoved oziroma podpiše odpovedni dokument, ki mu ga izda Agencija Oskar. Če potnik zavrne podpis ali potrditev tega dokumenta, se šteje, da potovanja ni odpovedal. Med potovanjem lahko potnik prekine turistični paket na svojo željo. Če potnik med potovanjem turistični paket prekine, ob vrnitvi nima pravice do povračila stroškov ali kupnine, ne delno, ne v celoti. V kolikor potnik med potovanjem po svoji želji spremeni program oziroma ne potuje po programu, ki je sestavni del pogodbe z Agencijo Oskar, se šteje, da je potnik odstopil od pogodbe med potovanjem. V tem primeru je potnik odgovoren za stroške in škodo, ki jih je s tem povzročil. V primeru spremembe programa na lastno željo ali zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani Agencije Oskar zaradi nepravilno opravljene storitve, potnik nima pravice zahtevati kakršnekoli odškodnine ali znižanja cene.

Agencija Oskar oziroma pooblaščena oseba lahko kadar koli pred potovanjem ali na dan odhoda zavrne osebo, kadar oceni, da bi potnik lahko ogrozil zdravje ali premoženje sebe ali drugih, oziroma ki je ob odhodu očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc. Agencija Oskar v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi.

Agencija Oskar ima pravico med potovanjem zahtevati od potnika, da prekine skupno pot s skupino, če ne poskrbi za to, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi predpisi, ali če je očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc ali če se neprimerno obnaša do ostalih sopotnikov in njegovo izločitev zahteva skupina. Agencija Oskar v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi.

Agencija Oskar bo uveljavljala vso škodo, ki bi jo na poti oziroma med trajanjem izvajanja turističnega paketa potnik povzročil s svojim neustreznim ravnanjem.

Višina stroškov odpovedi turističnega paketa v primeru, da Agencija Oskar ni organizator potovanja, je določena s splošnimi pogoji ali drugim aktom organizatorja.

 XII. ORGANIZATORJEVA SPREMEMBA PROGRAMA ALI ODPOVED POTOVANJA

Agencija Oskar si v skladu z veljavno zakonodajo pridržuje pravico do odpovedi turističnega paketa, če se na turistični paket ne prijavi minimalno potrebno število potnikov, ki je navedeno v programu.

Agencija Oskar potnika obvesti o odstopu pogodbe, če se ni prijavilo minimalno število potnikov, najkasneje:
– 20 dni pred začetkom turističnega paketa, ki traja več kot 6 dni,
– 7 dni pred začetkom turističnega paketa, ki traja od 2 do 6 dni,
– 2 dni (48 ur) pred začetkom turističnega paketa, ki traja manj kot 2 dni.

V primerih, ko Agencija Oskar izrecno pisno jamči odhod, ne more odpovedati turističnega paketa, razen če se prijavi manj kot v programu predvideno najmanjše število potnikov.

Agencija Oskar si pridržuje pravico do popolnega ali delnega odstopa od pogodbe, če pred izvajanjem ali med izvajanjem programa nastopijo izredne okoliščine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, odstraniti ali se jim izogniti, za Agencijo Oskar pa te okoliščine pomenijo utemeljen razlog, da pogodbe ne bi sklenila, če bi obstajale ob sklenitvi pogodbe.

Agencija Oskar lahko odpove pogodbo oziroma odstopi od pogodbe in zahteva povrnitev škode od potnika, ki neposredno krši določbe pogodbe, ki jo je sklenil z Agencijo Oskar, predvsem če se ugotovi, da je potnik namerno sporočil napačne podatke o številu potnikov ali njihovi starosti, oziroma je med potovanjem prišlo do sprememb, potnik pa o tem ni obvestil Agencije Oskar. Agencija Oskar si pridržuje pravico (in ne odgovarja) za spremembe dneva in časa odhoda oziroma za odpovedi turističnega paketa zaradi spremembe letalskega voznega reda ali nastopa višje sile ter pravico do spremembe smeri potovanja, če se spremenijo pogoji za potovanje (nov vozni red, negotov položaj v državi, kjer je organiziran program, naravne nesreče ali drugi nepredvideni vzroki, na katere Agencija Oskar ne more vplivati), brez posebne odškodnine in po veljavnih predpisih v potniškem prometu.

Odgovornost Agencije Oskar je omejena zgolj na neizvedbo določenega dela programa, v delu, ki pomeni ustrezne materialne stroške. Agencija Oskar ne odgovarja za nematerialno škodo, ki bi nastala iz naslova zamud, odpovedi ali spremembe prevoza ali prevoznega sredstva.

Agencija Oskar ne more prevzeti odgovornosti za spremembe programa zaradi nastopa kakršnekoli višje sile med potekom programa. V teh primerih lahko potnikom zagotovi storitve v spremenjeni obliki, glede na obstoječe možnosti.
V primeru, da Agencija Oskar odpove turistični paket, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene aranžmaja, nima pa pravice do povračila stroškov vizuma ali stroškov cepljenj, ki so bili s programom zahtevani. O kakršnikoli naknadni spremembi programa Agencija Oskar potnika nemudoma obvesti.

V primeru, da stanje na kraju samem Agenciji Oskar ne dopušča namestitve potnikov v naročenem objektu, lahko Agencija Oskar namesti potnika v istem kraju v drug objekt enake ali višje kategorije.

XIII. SPREMEMBE IN ODPOVEDI LETALSKIH KART

Sprememba produkta ali storitve (npr. sprememba datuma, destinacije …) je možna, vendar le v primeru, kadar pogoji produkta ali storitve to dopuščajo. Vsaka izvedba spremembe je povezana z dodatnimi stroški, ki so določeni v pogojih ponudnika produkta ali storitev in o katerih je bil potnik predhodno seznanjen in če omenjeni pogoji želene spremembe omogočajo.
Potnik ima pravico produkt ali storitev kadarkoli odpovedati, vendar v trenutku odpovedi začnejo veljati odpovedni stroški po pogojih posameznega produkta ali storitve.
Kadar potnik ob potrditvi letalske vozovnice predvideva, da se morda zaradi določenih okoliščin (ki utegnejo nastopiti pri njem ali v njegovi ožji družini) potovanja ne bo udeležil, lahko vplača odstopnino. Pogoji odstopnine so določeni s splošnimi pogoji zavarovalnice in skladno z njenim veljavnim cenikom.
V primeru, da letalska družba odpove let, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene, nima pa pravice do povračila stroškov vizuma, potrebnega za vstop v državo, kamor naj bi potoval, stroškov cepljenj, ki jih ta država zahteva ali stroškov vplačane odstopnine.

XIV. POTNI DOKUMENTI

Potnik mora imeti veljaven potni list ali drug veljaven dokument, s katerim lahko vstopi v državo, v katero ali skozi katero potuje. Potnik je dolžan paziti na vsa določila glede veljavnosti potovalnega dokumenta. Veljavnost dokumenta se upošteva na ZADNJI dan potovanja! Agencija Oskar za morebitne neprijetnosti ali prisilno prekinitev potovanja potnika iz tega naslova ne odgovarja.

Potnik je dolžan pridobiti vizume, ki so za te države zahtevani. Če potnik te obveznosti ne izpolni, Agencija Oskar ravna po določilih o potnikovi odpovedi turističnega paketa. V primeru, da potniku ureja vizum Agencija Oskar, le-ta ne jamči za uspešnost pridobitve vizuma. Stroškov pridobitve vizumov Agencija Oskar potniku ne vrača. V primeru zavrnitve vstopa v državo ali druge ovire nosi vse stroške potnik sam. Smatra se, da si potnik ureja vizum sam, če Agenciji Oskar ne dostavi vseh potrebnih dokumentov v predpisanem roku, ne glede na to, ali je potnik pri Agenciji Oskar že vplačal pridobitev teh dokumentov.

Zaradi zahtev v mednarodnem potniškem prometu (letalski, ladijski, avtobusni …) je potnik dolžan ob prijavi posredovati vse potrebne podatke o vseh udeležencih potovanja, ki jih prijavlja. Podatki se morajo v celoti ujemati s podatki v uradnih dokumentih, ki so jih udeleženci potovanja dolžni v skladu s predpisi o prestopu državne meje in ustreznimi tujimi zakonodajnimi akti nositi s seboj. V primeru, da napačni podatki povzročijo zamudo, dodatne stroške ali prekinitev potovanja drugim udeležencem potovanja, odgovarja za vse nastale stroške udeležencem potovanja potnik sam.

Če potnik med potovanjem izgubi dokumente ali so mu le-ti ukradeni, so pa nujno potrebni za nadaljevanje potovanja ali za vrnitev v domovino, si potnik na lastne stroške priskrbi nove. V primeru, da mora potnik zaradi izgube ali kraje dokumentov prekiniti turistični paket, ni upravičen do kakršnegakoli povračila vplačanega turističnega paketa ali do povrnitve stroškov.

XV. OBVESTILA PRED ODHODOM

Potnik prejme končno obvestilo najkasneje 5 (pet) dni pred odhodom. Škodo, ki bi nastala, ker bi potnik podal nepopoln ali nepravilen naslov, nosi potnik. V primeru, da potnik v navedenem roku ne prejme obvestila, se je dolžan sam javiti na svojem prijavnem mestu in ga zahtevati. Reklamacij iz naslova ne prejete pošte Agencija Oskar ne upošteva.

XVI. ZDRAVSTVENI PREDPISI

Potnik je dolžan opraviti cepljenja, ki so za državo potovanja zahtevana. V primeru, da so v programu za potovanje navedena oziroma zahtevana določena cepljenja, si mora vsak potnik sam priskrbeti mednarodno potrdilo – rumeno knjižico z vpisanimi opravljenimi cepljenji. Agencija Oskar ne odgovarja za morebitne zaplete ali potnikovo prekinitev turističnega paketa zaradi potnikovega nespoštovanja zdravstvenih predpisov države, v katero vstopa, kakor tudi ne za stroške povezane s tem.

  XVII. CARINSKI IN DEVIZNI PREDPISI

Potnik je dolžan spoštovati vse carinske in devizne predpise Republike Slovenije, kakor tudi predpise vseh drugih držav v katere in skozi katere potuje. Če zaradi nespoštovanja predpisov potnik potovanja ne bi mogel nadaljevati, sam nosi vse posledice in stroške, ki nastanejo v zvezi s tem njemu in vsem drugim sopotnikom.

 XVIII. PRTLJAGA

Agencija Oskar ne odgovarja za prevoz, krajo ali poškodovanje potnikove prtljage ali drugih osebnih stvari, dragocenosti in dokumentov iz namestitvenih objektov (hotelskih sob, apartmajev ipd.) in prevoznih sredstev (letal, avtobusov, ladij ipd.). Prijavo izgubljene ali poškodovane prtljage potnik sam naslovi na prevoznika ali hotel. Prevoz posebne prtljage (kot so kolo, surf, golf oprema, smuči, glasbeni inštrumenti ipd.) mora potnik najaviti že ob prijavi ter plačati prevozniku v skladu s pravili prevoznika, v kolikor v programu turističnega paketa ni drugače določeno. Vse stroške oziroma škodo, ki bi zaradi tega nastala, nosi potnik sam.

Pri prevozu ima potnik pravico do brezplačnega prevoza določene teže prtljage (po določilih prevoznika), vsak dodatni kilogram pa doplača potnik sam na kraju samem v ustrezni valuti oziroma po določilih prevoznika. Otroci do dveh let nimajo pravice do brezplačnega prevoza prtljage.

Pri nizkocenovnem prevozniku je dovoljena teža prtljage, ki jo potnik odda ob prijavi na let, običajno nižja od dovoljene pri rednih prevoznikih. Vsak dodatni kilogram se doplača. Tudi dovoljena teža osebne prtljage, ki jo vzame potnik s seboj na letalo, je lahko nižja, o čemer so potniki obveščeni najkasneje z obvestilom pred odhodom.

XIX. INFORMACIJE

Informacije, ki jih potnik dobi na prijavnem mestu, ne obvezujejo Agencije Oskar bolj kot navedbe v programu ali ponudbi. V primeru dvoma se vedno šteje za veljavno pisna ponudba, račun in pogodba o potovanju, pisna informacija ali pisna razlaga.

XX. REKLAMACIJE OZIROMA PRITOŽBE

Potnik je dolžan nepravilnosti sporočiti predstavniku Agencije Oskar na kraju samem, ko se zgodijo. V primeru, da bi bila reklamacija lahko rešena na kraju samem (na primer pomanjkljiva čistoča sobe, oprema, lega sobe ipd.), potnik pa ni sporočil napake oz. nepravilnosti predstavniku agencije, se šteje, da se je potnik strinjal s tako storitvijo in s tem je izgubil pravico do vlaganja kasnejših reklamacij. Potnik lahko vloži pisno reklamacijo v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila storitev nepravilno opravljena, sicer Agencija Oskar le-te vsebinsko ne obravnava. Reklamacija mora biti utemeljena. Potnik naj zato reklamaciji priloži ustrezne dokaze in/ali ustrezno potrdilo hotelirja, prevoznika oziroma druge ustrezne osebe o dejanskem stanju, na podlagi katerega potnik uveljavlja svoj zahtevek.

Agencija Oskar je dolžna pisno odgovoriti na reklamacijo v 8 dneh po njenem prejemu. Če gre za enostavno pomanjkljivost in napaka ni sporna (oziroma če potnik ni priložil vseh potrebnih dokumentov v roku, potrebnem za njihovo pridobitev) je Agencija Oskar dolžna po prejemu popolnega reklamacijskega zahtevka zahtevi ugoditi. Če napaka ni enostavna, je Agencija Oskar dolžna raziskati vse okoliščine, ki so pripeljale do reklamacije. Dokler Agencija Oskar ne odloči o pritožbi, se potnik odreče posredovanju katerekoli druge osebe, sodnih ustanov ali dajanja informacij javnim glasilom.

Višina odškodnine je omejena z višino cene vplačanega potovanja oziroma z višino realne vrednosti neizvedenih storitev. To določilo ne velja v primeru, ko ima Agencija Oskar pravico do odpovedi aranžmaja ali spremembe programa, skladno z določili teh splošnih pogojev in zakona.

Ne glede na vloženo reklamacijo je potnik dolžan poravnati svoje obveznosti po izdanih računih za opravljeno storitev v skladu z razporedom plačil, morebitna odškodnina pa se izplača po končanem reklamacijskem postopku na osebni račun potnika.

XXI. ODGOVORNOST ZA TOČNOST LETALSKIH PREVOZNIKOV

Agencija Oskar ne odgovarja za točnost letalskih prevozov na rednih ali izrednih poletih in tudi ne za zamude letal kakor tudi ne za spremembe potovanja potnika, ki bi nastale kot posledica takšnih zamud. V primeru, da letalska družba odpove let še pred pričetkom potovanja, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene. V primeru odpovedi leta potnik nima pravice do povračila stroškov vizuma, potrebnega za vstop v državo, kamor naj bi potoval, ali stroškov cepljenj, ki jih ta država zahteva.

XXII. UPORABA PODATKOV

Agencija Oskar vse pridobljene podatke o potnikih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Agencija Oskar vse pridobljene podatke o potnikih obdeluje skladno s Politiko varstva osebnih podatkov, dostopno na www.agencija-oskar.si

XXIII. KONČNA DOLOČILA

V primeru spora med strankami se uporabi pristojno sodišče.

Agencija Oskar, d.o.o., Kranj, 1. september 2019

PRIJAVITE SE NA E-NOVICEBodite obveščeni o aktualni ponudbi in naših akcijah.