Feb 01

Ekvador in Galapagos

Čas trajanja potovanja Ekvador – Galapagos: od 15 dni

Cena: od 3897 €

Program

ODHODI:

16.3.2020 (zagotovljeno),   21.11.2020

 

– spočijte si oči na dramatični, neskončno raznoliki pokrajini Ekvadorja
– doživite kolonialna Quito in Cuenco ter se izgubite na barviti tržnici Otavala
– privoščite si vrhunsko pustolovščino – raziskovanje edinstvenega Galapagosa

 

1. dan LJUBLJANA – EVROPA – QUITO. Zbor v Ljubljani in prevoz do okoliškega letališča, od koder preko enega izmed evropskih letališč poletimo v Quito. Prevoz do hotela, namestitev in nočitev. (letalo, H)

2. dan QUITO – MINDO. Zajtrk. Eno najlepših mest Južne Amerike leži na 2850 m v ozki dolini ob vznožju vulkana Pichincha. Zjutraj se sprehodimo po živahni prestolnici s starim kolonialnim mestnim jedrom (UNESCO). Začnemo na Velikem trgu (Plaza Indenpendencia), kjer občudujemo lepe zgradbe, med njimi katedralo, ter predsedniško in škofovsko palačo. Na trgu Sv. Frančiška obiščemo istoimensko cerkev in samostan iz 16. stoletja. Še pogled na mesto z razgledne točke, hriba El Panecillo. Popoldne vožnja v Mindo, idilično naselje znotraj oblačnega tropskega deževnega gozda. Namestitev in večerni sprehod po okolici ob spremljavi žabjega koncerta. Nočitev. (P*, ZV) 

Poglej celoten program

3. dan MINDO – Pululahua – La Mitad del Mundo – San Pablo – OTAVALO. Zajtrk. Za dobro jutro si privoščimo raziskovanje naravne okolice. Še obisk predelovalnice čokolade in že se ponovno dvigamo na ekvadorske višave. Postanek pri orjaškem kraterju oz. kalderi Pululahua, enem največjih v Južni Ameriki. Bližamo se ekvatorju, po katerem je Ekvador dobil ime, “središču sveta” – La Mitad del Mundo, kjer z eno nogo stojimo na severni, z drugo pa na južni polobli. Sledi še kratek postanek na razgledni točki nad jezerom San Pablo, od koder ni več daleč do Otavala. Namestitev in prost večer. Nočitev. (H, Z)

4. dan OTAVALO – CUICOCHA – SALCEDO. Zajtrk. Prijazno mesto Otavalo predstavlja andsko trgovsko križišče še izpred inkovskih časov in nekaj te tradicije se je ohranilo, saj je Otavalo danes zelo živahno trgovsko mesto. Zgodaj zjutraj se pridružimo domačinom na tržnici, eni največjih in najbolj barvitih v državi, kjer pri podjetnih domačih trgovcih lahko kupimo vse od odej, puloverjev in usnja do začimb. Kmalu se odpeljemo do vulkanskega jezera Cuicocha pod ognjenikom Cotacachi. Plovba po turkiznem jezeru je prav posebno doživetje. V bližini jezera se nahaja istoimensko mesto, središče usnjarske obrti, kjer lahko nadaljujemo z nakupi. Pozno popoldne se mimo Quita odpeljemo proti vulkanu Cotopaxi do Salceda. Večerja in nočitev. (H, ZV)

5. dan SALCEDO – jezero Limpiopungo – jezero Quilotoa – BANOS. Zajtrk. Zapeljemo se v Narodni park Cotopaxi, ki zajema okolico enega največjih še aktivnih vulkanov na svetu, Cotopaxi (5897 m). Podamo se na krajši sprehod okoli jezera Limpiopungo, da se naužijemo lepot panorame, višinske andske planote in razgledov na veličastni Cotopaxi. Nadaljujemo z vožnjo preko Andov, mimo naselja Latacunga še više k andskim hribom. Vozimo se mimo tradicionalnih vasic in že dosežemo vasico Quilotoa. Skozi vasico se spustimo v krater jezera Quilotoa in obstanemo v prelepi naravi. Nazaj se vrnemo na mulinih hrbtih. Pozno popoldne se odpeljemo v Banos. Po prihodu sprehod po mestu in sladkanje z lokalno slaščico meločo. Nočitev. (H, Z)

6. dan BANOS – lokalne terme – RIOBAMBA. Zajtrk. Banos je poznan po toplicah s termalno vodo, ki se napajajo iz toplih vrelcev še vedno aktivnega vulkana Tungurahua. V skladu s časom obiščemo rezbarsko delavnico in trgovinico s tipičnim nakitom iz ebenovine, ter nadaljujemo z vožnjo po “aveniji slapov”. Postanemo pri najbolj znanem med njimi, slapu Pailon del Diablo oz. “Hudičev kotel”. Z gondolo se zapeljemo preko reke nad mogočnim slapom  Manto de la Novia. Nadaljujemo pot skozi “avenijo vulkanov” in postanemo za občudovanje najvišje ekvadorske gore, vulkana Chimborazo (6268 m). Slikovita vožnja pod zasneženimi andskimi vrhovi se vsekakor vtisne v spomin. Prihod v kolonialno Riobambo, obdano s šestimi vulkani in sprehod po mestnem trgu. Nočitev. (H, Z)

7. dan RIOBAMBA – ALAUSI – vlak do  INGAPIRCE – CUENCA. Zgodnji zajtrk in vožnja v Alausi, kjer se vkrcamo na vlak. Sledi spektakularna vožnja po vratolomni progi, imenovani El Nariz del Diablo – “Hudičev nos” do Sibambeja. Od tod ni več daleč do najpomembnejšega ekvadorskega arheološkega nahajališča Ingapirca. Tu izvemo vse o Inkih in si ogledamo največje znamenitosti kraja. Sledi še vožnja v Cuenco, ki se ponaša z dolgoletnim obstojem in bogato kulturno dediščino. Še UNESCO je mesto uvrstil na seznam svetovne dediščine. Nočitev. (H, Z)

8. dan CUENCA – NARODNI PARK  EL CAJAS – GUAYAQUIL. Po zajtrku se sprehodimo po mestnih ulicah s čudovito kolonialno arhitekturo in bogato tržnico najrazličnejših izdelkov umetniške obrti. Še zadnja vožnja na andske višine. Tokrat nas pot vodi proti obali preko narodnega parka Cajas. Narodni park Cajas je znan po visoki planoti, razbrazdani s številnimi jezeri in mnogimi vrstami ptic. Prileže se sprehod na svežem višinskem zraku sredi prostrane narave in že smo blizu morja, začutimo tople sape priobalnega tihomorskega obrežja s tropskim rastlinjem. Po ravninski vožnji bomo prevozili veliko reko Guayas in se pomešali v množico živahnih prebivalcev dvomilijonskega Guayaquila. Panoramski ogled mesta in vožnja do hotela. Nočitev. (H, Z)

9. dan GUAYAQUIL – polet na GALAPAŠKO OTOČJE – otok BALTRA – PUERTO AYORA. Zajtrk. Bliža se tisto, kar že težko čakamo. Obisk več kot zasluženo slovitih, divjega življenja polnih, Galapaških otokov. Polet na otok Baltra. Po opravljenih formalnostih se zapeljemo na otok Santa Cruz, do naselja Puerto Ayora, ki bo naša postojanka za nekaj dni. Privoščimo si kosilo, popoldne pa se peš odpravimo do ene najlepših plaž Galapagosa, Želvjega zaliva. Že ob poti do plaže bomo opazovali živali, najbolj ptice. Na sami plaži, ki je dobila ime po želvah, ki tukaj gnezdijo, žive tudi pelikani, morski legvani. Vrnitev v hotel. Nočitev. (letalo, P*, ZK)

10. dan PUERTO AYORA – izlet na otok North Seymour. Zgodnji odhod. Zajtrk na ladji. Plovba do otoka North Seymour, prekrit z grmičevjem in majhnim gozdom srebrnosivih dreves Palo Santo, ki so običajno brez listov in čakajo na dež, da se razcvetijo. Tu domuje kolonija modronogih strmoglavcev, lastovičji galebi in pelikani. Otok gosti tudi eno največjih kolonij ptic burnic, ki tukaj tudi gnezdijo. Od druge favne so prisotni morski levi in morski legvani. Privoščimo si kosilo. Popoldne je čas za “snorklanje” v kristalno čistem morju s pingvini, morskimi želvami in pisanimi tropskimi ribami. Vrnitev v Puerto Ayora. Večerja in nočitev. (P*, ZKV)

11. dan PUERTO AYORA – raziskovalna postaja Charlesa Darwina – otok ISABELA. Zajtrk. Obiščemo raziskovalno postajo Charlesa Darwina, ki je hkrati informacijsko središče, muzej, knjižnica in postaja za vzrejo želv. Je tudi središče znanstvenikov in zaščitnikov otočja, ki si prizadevajo za čim večjo ohranitev otočja. Sledi plovba do otoka Isabela, naše naslednje postojanke. Tam obiščemo jezero flamingov in najdaljšo plažo na arhipelagu. Namestitev v hotel. Večerja in nočitev. (P*, ZV)

12. dan otok ISABELA – greben Tintoreras. Zajtrk. Isabela, največji otok Galapagosa, ima kar šest vulkanov.Dopoldan se sprehodimo po najdaljši plaži na otočju. Med prijetnim sprehodom po beli plaži se bomo srečali z morskimi legvani, ter množico različnih ptic. Po kosilu zaplujemo do grebena Tintoreras s kristalno čisto in mirno morsko vodo, kjer si privoščimo “snorklanje” in plavanje, morda vidimo še pingvine, morske leve, legvane, morske pse in seveda neskončno množico pisanih tropskih rib. Vrnitev v hotel. Zadnja večerja na Galapagosu in zbiranje vtisov. Nočitev. (P*, ZKV)

13. dan otok ISABELA – otok Baltra – polet v GUAYAQUIL. Zgodnji odhod, plovba do otoka Baltre. Po zajtrku v Puerto Ayora, poletimo v Guayaquil. Po pristanku vožnja do mesta in nastanitev v hotelu. Popoldne preživimo na Maleconu, mestnem trgu ob reki Guayas. Tukaj je središče dogajanja, vedno polno življenja, tu so trgovinice in restavracije. Zadnji ekvadorski večer v modernem mestu, ki vedno bolj postaja središče glavnega dogajanja v vsej državi. Nočitev. (letalo, H, Z)

14. in 15. dan GUAYAQUIL – EVROPA – LJUBLJANA. Zajtrk. Odpravimo se v središče mesta. Sprehodimo se skozi najstarejšo četrt Las Penas, ki je danes polna restavracij in lokalov. Odmaknemo se stran od reke, v četrt 9. oktobra s peš cono in številnimi trgovinami. Prosto za zadnje nakupe. Let proti Evropi in prevoz do Ljubljane. (letalo, Z)

Možen je tudi podaljšek v Amazoniji. Pokličite za ponudbo!

Koristne informacije

Cena (najmanj 9 udeležencev) vključuje: letalski prevoz po programu, letališke takse in varnostne pristojbine (292 EUR), prevoz letališče – Ljubljana – letališče, nočitve glede na spodnji opis, prehrano glede na oznake pri vsakem dnevu potovanja, prevoze in oglede s klimatiziranim avtobusom, vlakom in drugimi vozili, ogled mesta Quito z vključenimi vstopninami, izlet do Otavala in vulkanskega jezera Cuicocha, izlet na Tintoreas in plavanje z morskimi psmi, vstopnino na jezero Quilotoa, pristojbine za Nacionalni park Cotopaxi, obisk toplic, vstopnino za ogled inkovskega gradu Ingapirca, oglede in vstopnine po programu, notranji let Guayaquil – Galapagos – Guayaquil z letališko pristojbino, 5 dni/4 noči obiska otočja Galapagos z vsemi ogledi (razen vstopnine v Narodni park, ki se plača na kraju samem) in prevozi (izlet do Tortuga Bay in Darwinove postaje; izlet z ladjico na otok North Seymour; izlet z ladjico na otok Isabela; opremo za snorkljanje), slovensko vodenje in lokalne vodnike, stroške priprave in organizacijo potovanja.

OBVEZNA DOPLAČILA:

Vstopnina v narodni park Galapagos 100 €
Doplačilo za skupino v velikosti 10 – 14 oseb 120 €
imigracijska prepustnica 20 €
pristaniška taksa 10 €

DOPLAČILA PO ŽELJI:

Doplačilo za enoposteljno sobo 390 €
Odstopnina (4,56 %) od vrednosti aranžmaja -TRIGLAV ** 4.56 %
Doplačilo na kraju samem (priporočljive napitnine) 60 €
Zdr. zav. Mondial, do 15 dni, svet, posamično, dvojno kritje – M* 30.73 €
Zdr. zav. Mondial, do 15 dni, svet, posamično, osnovno kritje – S* 19.78 €

POPUSTI:

Članski popust od redne cene aranžmaja 39 €
Popust za otroke 2-12 let na osnovnem ležišču 10 %
Popust za otroke 2-12 let na dodatnem ležišču 20 %

Namestitev: 7 nočitev v hotelih 3* z zajtrkom, 2 nočitvi v preprostem penzionu/hotelu 3* z zajtrkom in večerjo.

GALAPAGOS: 4 nočitve na osnovi polnega penziona v preprostem penzionu/hotelu 3*.

ZDRAVJE: pred potovanjem v Ekvador se je potrebno obvezno cepiti proti rumeni mrzlici. Za cepljenje se naročite vsaj tri tedne pred potovanjem na zavodu za Zdravstveno varstvo v Ljubljani. Za dodatne informacije pokličite v Agencijo Oskar. Več informacij najdete tudi na http://www.zdravinapot.si.

VIZE: Slovenci vize za Ekvador ne potrebujemo. Potrebujemo le potni list, ki je veljaven še 6 mesecev po koncu potovanja.

VREME: Ekvador je dežela, ki je vremensko prijetna za potovanje skozi vse leto. Ima pa vsaka od regij Ekvadorja specifične podnebne lastnosti. Skupno vsem območjem je, da imajo izraziti suho in mokro sezono.

1. Višinska območja – Andi (Quito, Otavalo, Banos, Cuenca) imajo suho sezono med junijem in septembrom. To je čas jasnih, sončnih, suhih dni na višinah. Temperature se podnevi lahko dvignejo tudi do 25°C, na lep sončen dan tudi kako stopinjo več. To območje ima mokro sezono med decembrom in majem, ko je hladneje, je več padavin in temperature padejo tudi do 15°C podnevi ali manj.

2. Obala in vsa nižje ležeča območja (Guayaquil) imajo suho sezono med junijem in decembrom, ko je hladneje in padavin skoraj ni. Mokra sezona je med januarjem in majem, ko so temperature višje, padavine pa nepredvidljive in pogoste. Dnevne temperature se skozi leto gibljejo med 20 in 35°C.

3. Tropska območja (Mindo, Amazonija) imajo deževno podnebje skozi celo leto in padavine so zelo pogoste. Meseci med decembrom in marcem so meseci z najmanj padavinami. Temperature se gibljejo med 20 in 30°C, zelo odvisne so od nadmorske višine.

4. Galapagos je primeren za obisk skozi celo leto. Ima prav tako dve sezoni. Kljub temu, da Galagos leži v tropskem pasu, nima tropskega podnebja in na splošno nima veliko padavin. Topla sezona je med januarjem in junijem, ko se temperature podnevi dvignejo do 28°C, padavin je več, kot v suhi sezoni, a še vedno zelo malo. Suha sezona traja od julija do decembra in je čas skoraj popolnoma brez padavin, dnevnih temperatur med 18 in 23°C ter bolj nemirnega morja.

Kot najprimernejši čas za obisk Ekvadorja in Galapagosa šteje obdobje med junijem in decembrom, za obisk zgolj Galapagosa je primeren tudi čas med januarjem in majem.

Več informacij na www.wunderground.com .

HRANA IN PIJAČA:Ekvadorska kulinarika je zelo raznolika glede na nadmorsko višino, na kateri se nahajamo. Na višje ležečih območjih je značilno meso (svinjina, perutnina, govedina in meso morskega prašička), ki ga pospremi priloga, bogata z ogljikovimi hidrati (riž, koruza, krompir). Zelo priljubljena jed v višavju je hornado – krompir s pečeno svinjino. Ob morju je hrana lažja in vsebuje tudi veliko rib in ostale morske hrane. Pogosto so kot priloga na ekvadorskih krožnikih tudi platane (banane za kuhanje). Veliko je tudi vplivov kolonizatorjev, zato najdemo v Ekvadorju španske empanade (žepki iz testa z različnimi polnili) in različne oblike tortilj. Priljubljene in pogoste so tudi »goste« juhe oz. neke vrste enolončnice, imenovane caldo, v katerih je vedno tudi meso. Ob obali je pogost perujski ceviche na ekvadorski način.

Sezonsko je na voljo tudi dovolj lokalnega sadja, ki pogosto nadomesti tudi slaščice. Med pijačami je veliko svežih, naravnih sadnih sokov, mlečnih šejkov in cela vrsta svetovno znanih drugih brezalkoholnih pijač. Od alkoholnih je najpogostejše in najbolj priljubljeno pivo znamke Pilsener. Tudi lokalne žgane pijače so pogoste, še posebej ognjena voda agua ardiente.

Svetujemo vam pitje zgolj ustekleničene vode. Za vse ostale podatke pa vam bo na voljo vaš vodnik.

VARNOST: Ekvador je varna dežela. Kljub temu je pomembna previdnost, še posebej v krajih, kjer je veliko gneče, kot so tržnice.

Priporočamo vam, da ste ves čas pozorni na osebno lastnino in da ne nosite na potovanje dragocenosti ali drugih vrednejših predmetov! Organizator potovanja ne odgovarja za njihovo morebitno izgubo.

OBLEKA: Ekvadorska tradicija glede oblačil je še vedno precej konzervativna še posebej v manjših vaseh ali skupnostih. Priporočljiva oblačila so različna glede na območje, kjer se nahajamo. V višavju je vreme lahko zelo nepredvidljivo in se lahko zgodi, da imamo različno vreme v enem samem dnevu. Zato je primerno “čebulno” oblačenje in kakšen dodaten kos toplih oblačil nikakor ne bo odveč, še posebej za hladne večere in noči. Prav pride tudi lahek anorak, odporen na veter in vodo. Ob sončnih dneh je zelo pomembna tudi zaščita pred močnim višinskim soncem. Priporočajo se udobni zaprti čevljih, v katerih se lahko odpravite tudi na kakšen pohod ter udobni odprti čevlji za morebitne toplejše dni. Za vsa obalna območja in Galapagos velja, da je podnebje tam precej toplejše, zato je temu treba prilagoditi tudi garderobo, ki naj bo udobna in lahka, iz naravnih materialov in ne pozabiti na dobro zaščito pred soncem ter kopalke in brisačo.

LOKALNA VALUTA: Ameriški Dolar; 1 Dolar (= 100 centov)

KREDITNE KARTICE, BANKOMATI: S kreditnimi karticami lahko plačujete v večjih trgovinah v večjih mestih. Denar lahko dvignete tudi na bankomatih z različnimi provizijami (VISA, MASTERCARD, nekje MAESTRO). Včasih dvigovanje na bankomatih in plačevanje s kreditnimi karticami ne deluje, zato vam priporočamo dovolj gotovine za vsak slučaj! Ker je uradna valuta v Ekvadorju ameriški dolar, imejte vso gotovino s sabo v tej valuti!

PLANIRANI STROŠKI: Za tekočo potrošnjo (hrana, pijača, manjši nakupi) se predvideva poraba od 25 do 35 USD na dan. V gornji znesek niso vštete priporočljive napitnine in doplačila.

KOMUNIKACIJA, TELEFON, INTERNET: Klicna številka iz Ekvadorja v Slovenijo je 00386 + območna št. (brez 0) + klicana številka.
Klicna številka iz Slovenije v Ekvador je 00593 + območna št. (brez 0) + klicana številka.

Telefoni so na voljo večino naše poti. Mobilni telefoni (Mobitel, Simobil) NE delujejo nikjer v Ekvadorju in na Galapagosu. Internet je na voljo v večjih krajih na naši poti.

ELEKTRIČNA NAPETOST: 110 V, uporabljajo ameriške vtičnice, zato potrebujemo adapterje.

SPLOŠNI PODATKI O DEŽELI

  • Velikost: 283 561 km2
  • Prebivalstvo: cca. 15 milijonov
  • Glavno mesto: Quito
  • Jezik: španski + drugi jeziki različnih etničnih skupin;
  • Vera: rimskokatoliška 95%, ostalo 5%;
  • Ureditev: republika, 24 provinc, predsednik države: Rafael Correa Delgado
  • Lokalni čas: GMT -5
  • Priporočamo: knjige, zemljevidi, vodiči …

 

Splošni pogoji - organizator potovanja: AGENCIJA OSKAR

I. SPLOŠNA DOLOČILA

Ti splošni pogoji so sestavni del pogodbe, ki jo skleneta Agencija Oskar, d.o.o. (v nadaljevanju Agencija Oskar) oziroma v njenem imenu pooblaščena agencija, in potnik, ki se prijavlja na turistični paket v organizaciji Agencije Oskar. V primeru, da je posamezna določba v programu urejena drugače kot v teh splošnih pogojih, veljajo določbe, navedene v programu.
V primeru telefonske prodaje oziroma prodaje preko interneta se šteje, da je potnik sprejel določila teh splošnih pogojev takrat, ko je telefonsko oziroma preko interneta naročil potovanje. Z določili splošnih pogojev se potnik lahko seznani na spletni strani www.agencija-oskar.si, kjer so posebej označeni in splošno dostopni.
Naročnik oziroma potnik je vsaka oseba, ki je opravila veljavno rezervacijo ali opravila nakup/plačilo turističnega paketa.

Ti splošni pogoji ne veljajo za nakupe letalskih vozovnic ter prodajo turističnih paketov v organizaciji drugih ponudnikov, kjer nastopa Agencija Oskar kot posrednik. V tem primeru potnika zavezujejo splošni pogoji organizatorja oziroma letalskega prevoznika in mednarodna zakonodaja na tem področju. Ti splošni pogoji ne veljajo za zavarovanje zdravstvenega zavarovanja z asistenco v tujini, kjer Agencija Oskar nastopa kot posrednik. V tem primeru veljajo splošni pogoji zavarovalnice.

II. PRIJAVA IN POGODBA

Na turistični paket v organizaciji Agencije Oskar se potnik lahko prijavi v Agenciji Oskar ali kateri koli pooblaščeni agenciji. Program potovanja velja kot ponudba. Na osnovi ponudbe se potnik pisno ali ustno prijavi na izbran turistični paket. Ob prijavi potnik prejme dokument Agencije Oskar (račun/pogodbo o potovanju), iz katerega so razvidni vsi podatki o naročenem turističnem paketu in dodatnih storitvah, kot tudi razpored plačil in morebitni ostali dogovori. Potnik je dolžan dokument pregledati in v primeru kakršnegakoli nesoglasja ali napake le-tega reklamirati v roku enega dneva po njegovi izdaji. S plačilom prvega obroka (akontacija) se šteje, da je pogodba sklenjena. Potnik je dolžan ob prijavi navesti zahtevane podatke in predložiti dokumente, ki jih zahteva program turističnega paketa ter izvršiti plačilo v skladu z določbami teh splošnih pogojev. V primeru, da potnik ob prijavi ne navede pravilnih podatkov, je odgovoren za vse stroške oziroma posledice, nastale zaradi napačnih podatkov.

Prijava potnika je zavezujoča. Od nje lahko odstopi v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja. Za zavezujočo prijavo se poleg plačanega 1. obroka računa šteje tudi vsaka prijava ali naročilo, posredovano v ustni ali pisni obliki, ki vsebuje ime in priimek potnika in ostalih udeležencev, številko kreditne kartice ali identifikacijo drugega plačilnega inštrumenta, plačilo ali delno plačilo cene turističnega paketa ali drugo konkludentno dejanje, ki nakazuje na to, da je potnik posredoval zavezujočo prijavo.

Zgoraj navedeni pogoji ne veljajo za turistične pakete, ki jih organizira Agencija Oskar za t. i. zaključene skupine oziroma za turistične pakete po naročilu (individualne ponudbe). V tem primeru velja program potovanja kot ponudba, na osnovi ponudbe pa se potnik pisno prijavi na turistični paket z izpolnitvijo prijavnice, ki je posebej izdelana na osnovi pogojev iz programa, oziroma s kakršnokoli drugo pisno potrditvijo. Z izpolnitvijo prijavnice oziroma predložitvijo osebnih podatkov potnikov se šteje, da je pogodba sklenjena in je potnik ob morebitni odpovedi turističnega paketa dolžan poravnati vse stroške v skladu z določili o potnikovi odpovedi potovanja.
Agencija Oskar je v skladu s pogodbo dolžna potniku nuditi storitve, ki imajo vsebino in lastnosti, kot so napovedane v pogodbi oziroma programu turističnega paketa in skrbeti za pravice in interese potnika v skladu z dobrimi poslovnimi običaji.

Potnik je dolžan skrbeti, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi upravnimi predpisi. Agencija Oskar ima pravico zavrniti prijavo potnika, za katerega lahko upravičeno vnaprej domneva, da teh pogojev ne izpolnjuje oziroma jih lahko ne bi izpolnjeval tekom potovanja.

III. PRIJAVNINA IN VARŠČINA

Agencija Oskar za svoje storitve zaračunava naročniku standardne rezervacijske stroške in stroške za sestavo ponudbe pri prodaji turističnih paketov skladno z razpisom na vsako rezervacijo. Agencija Oskar lahko za posamezni turistični paket določi drugačne rezervacijske stroške. V primeru bolj zapletenih ponudb po želji za individualna potovanja Agencija Oskar lahko zaračuna potniku 21,00 EUR v obliki varščine za izdelavo ponudbe. Če potnik ponudbe ne sprejme, se varščina ne vrača.

IV. PRODAJA LETALSKIH KART

Pri prodaji letalskih kart veljajo pogoji, katere določi prevoznik. Potnik je o pogojih za prodajo letalskih kart seznanjen pred ali ob nakupu s strani Agencije Oskar. Pri prodaji letalskih kart nastopa Agencije Oskar zgolj kot posrednik za sklenitev rezervacije in izvedbo plačila. V tem primeru potnika zavezujejo splošni pogoji organizatorja oziroma letalskega prevoznika in mednarodna zakonodaja na tem področju. Agencija Oskar ne odgovarja za izvedbo leta ter ne odgovarja za izbiro prevoznika s strani potnikov. Potnik sam izbere prevoznika po svojih željah in kriterijih in za svojo izbiro odgovarja sam. Agencija Oskar je odgovorna potniku posredovati vse potrebne informacije, ki jih ta potrebuje za svoje potovanje. Potnik lahko pridobi informacije o produktih in storitvah, ki jih posreduje Agencija Oskar, osebno v poslovalnici, po elektronski pošti, prek telefonskih klicev ter spletne strani. Vsak produkt narekuje svoje pogoje in svoj način rezervacije, za katere se šteje, da je potnik z njimi seznanjen ob opravljeni rezervaciji.

Storitev Agencije Oskar je zaključena, ko je potniku posredovana potrditev rezervacije in izdana letalska karta. Od tega trenutka naprej je potnik v neposrednem razmerju z odgovornim letalskim prevoznikom. Ob morebitni ne izvedbi ali pomanjkljivi izvedbi leta, potnik zahtevek za nadomestilo za vplačano letalsko karto naslovi neposredno na prevoznika.

V. PLAČILO

Za dan plačila se šteje dan, ko potnik izvrši vplačilo neposredno pri Agenciji Oskar ali pooblaščeni agenciji, oziroma ko Agencija Oskar prejme plačilo na transakcijski račun. Potnik ob prijavi plača 30 % cene potovanja. Preostali del potnik plača najmanj 10 dni pred začetkom potovanja, v kolikor ni na dokumentu Agencije Oskar (pogodba, račun) drugače določeno. Pravočasno plačilo pomeni potrjeno rezervacijo. Če potnik ne plača v dogovorjenem roku, to pomeni odpoved turističnega paketa in se smiselno uporabijo določila o potnikovi odpovedi turističnega paketa.

Potnik se obvezuje vplačati razliko, ki bi nastala zaradi morebitne računske napake na izdanem dokumentu Agencije Oskar, Agencija Oskar pa se obvezuje vrniti potniku eventualno preveč zaračunani znesek, ki izvira iz računske napake. Ta obveza velja do izteka poslovnega leta.

Agencija Oskar lahko v programu določi, da potnik plača določene storitve, ki bodo opravljene na kraju samem, njenemu predstavniku (»obvezno doplačilo na kraju samem«). V tem primeru Agencija Oskar ne nastopa kot organizator niti kot posrednik, ampak zgolj kot informator. V tem primeru uveljavlja potnik vse reklamacijske zahtevke izključno od izvajalca storitve na kraju samem.

Kadar za potnika turistični paket rezervira pooblaščena turistična agencija, veljajo vsa določila iz te točke smiselno tudi za pooblaščeno turistično agencijo.

VI. CENE

Cene turističnega paketa so določene s programom ter veljajo od dneva objave programa do spremembe. V ceno so vštete storitve, ki so navedene v programu turističnega paketa. Za potnika je veljavna cena na dan sklenitve pogodbe/izdaje računa.

V skladu z veljavno zakonodajo lahko Agencija Oskar to ceno spremeni tudi po sklenitvi pogodbe, in sicer zaradi sprememb v menjalnem tečaju ali zaradi sprememb v tarifah prevoznikov, ki vplivajo na ceno turističnega paketa. V primeru spremembe cene iz tega naslova Agencija Oskar o tem najkasneje 20 (dvajset) dni pred odhodom pisno obvesti potnika oziroma pooblaščeno turistično agencijo, ki je naredila rezervacijo, ter izda dodatni dokument (račun), ki ga je potnik dolžan plačati pred odhodom.

Sprememba cene iz naslova tečajnih razlik se obračunava kot razlika vrednosti tistega dela stroškov, ki so izraženi/obračunani v tuji valuti, in je obračunana po tečaju (1) tuje valute na dan priprave turističnega paketa (načrtovana cena po ponudbi) ter (2) na dan priprave obvestila o spremembi cene (običajno 20 – 23 dni pred odhodom). Za preračun se upošteva tečaj Banke Slovenije.
Če zvišanje dogovorjene cene preseže 8 odstotkov cene turističnega paketa, lahko potrošnik odstopi od pogodbe, ne da bi moral povrniti škodo. V tem primeru bo Agencija Oskar potniku vrnila vplačani znesek.

Prav tako Agencija Oskar v programu turističnega paketa določi izhodiščno ceno pri določenem številu potnikov, ki se lahko spremeni, v kolikor se za potovanje prijavi manjše število potnikov. Agencija Oskar v programu navede to dodatno ceno v obliki »obveznega doplačila v primeru velikosti skupine od/do oseb«. Ob prijavi Agencija Oskar potniku zaračuna izhodiščno ceno potovanja. V kolikor nastopijo pogoji za spremembo cene iz naslova »manjše skupine«, potnik ne more odstopiti od pogodbe, saj je bil z njimi seznanjen ob prijavi.

VII. CENE LETALSKIH KART

Cene produktov, navedene na spletnih straneh in reklamnem materialu, so informativne narave. Natančne cene posameznih produktov potniki dobijo v poslovalnici, prek telefona ali elektronske pošte. Podane cene, ki jih potnik prejme v ponudbi, vključujejo vse pristojbine in dodatke, razen če je zaradi narave storitve ali produkta drugače določeno. Posredovane cene letalskih kart s strani Agencije Oskar so veljavne le na dan rezervacije! Letalska karta se sicer lahko izda v določenem časovnem roku, vendar si letalski prevoznik pridržuje pravico do spremembe cene.

VIII. ARANŽMAJI, KJER AGENCIJA OSKAR NI ORGANIZATOR POTOVANJA

V primeru, da Agencija Oskar ni organizator turističnega paketa, nastopa v vlogi informatorja. V tem primeru podaja prejete informacije od organizatorja turističnega paketa potniku in mu pomaga pri prijavi. Pogoji prijave, plačila in morebitne odpovedi turističnega paketa so v skladu z veljavnimi pogoji organizatorja potovanja. Na dokumentu Agencije Oskar je naveden organizator turističnega paketa. Šteje se, da Agencija Oskar prodaja tovrstne turistične pakete v tujem imenu in za tuj račun. Morebitno reklamacijo ureja potnik z organizatorjem potovanja, Agencija Oskar pa mu ob tem nudi vso potrebno pomoč.

IX. POSEBNE STORITVE

Posebne storitve so tiste storitve, ki praviloma niso vštete v ceno turističnega paketa (enoposteljna soba, posebna prehrana, druga doplačila po želji …) ali pa so za njih v programu predvidena doplačila (vizumi, druga doplačila ipd.), zato jih potnik plača posebej, razen če ni v programu drugače določeno.

V primeru, da so k posameznemu turističnemu paketu razpisane posebne storitve, potnik posreduje želje po teh storitvah ob prijavi, doplača pa jih k ceni potovanja. Objavljene cene posebnih storitev veljajo zgolj v primeru naročila in plačila teh storitev ob prijavi na potovanje. Med potovanjem potnik doplača posebne storitve vodji potovanja ali predstavniku Agencije Oskar v kraju, kjer se storitev opravlja, v ustrezni valuti, če je med potovanjem to storitev še mogoče naročiti, po ceni, veljavni na kraju samem.

Če se potnik sam prijavi na turistični paket, lahko prepusti Agenciji Oskar, da se mu potrudi najti sopotnika, s katerim bo delil sobo, oziroma ki je pripravljen z njim deliti sobo. Ne glede na omenjeno pa mora posamezno prijavljeni potnik ob prijavi doplačati za enoposteljno sobo. V primeru, da se posamezno prijavljenemu potniku najde sopotnik, se potniku po potovanju vrne doplačilo za enoposteljno sobo. V primeru, da se na turistični paket prijavita dva, ki sta skupaj v sobi, pred potovanjem pa eden od njiju turistični paket odpove, drugi potnik nosi stroške doplačila za enoposteljno sobo, če mu ni možno najti drugega sopotnika.

X. ODSTOPNINA

Potnik se ob prijavi lahko odloči za vplačilo odstopnine. Pogoji odstopnine so določeni s splošnimi pogoji zavarovalnice in skladno z njenim veljavnim cenikom.

XI. POTNIKOVA SPREMEMBA POGODBE ALI ODPOVED TURISTIČNEGA PAKETA

Potnik ima pravico zahtevati spremembo pogodbe (npr. sprememba imena, dodatne storitve, sprememba namestitve ipd.) po njeni sklenitvi, Agencija Oskar pa je dolžna preveriti, če je to sploh mogoče. V primeru spremembe pogodbe na zahtevo potnika Agencija Oskar lahko zaračuna potniku administrativne stroške v višini 21,00 EUR za spremembo, v kolikor ni s temi splošnimi pogoji drugače določeno. V primeru, da s spremembo nastanejo dodatni stroški (npr. sprememba letalske karte), jih je potnik dolžan poravnati.
Potnik ima pravico do odpovedi turističnega paketa, in sicer v poslovalnici, kjer se je prijavil, ali direktno na prijavnem mestu Agencije Oskar. V primeru, ko potnik odpove turistični paket, ima Agencija Oskar pravico do povračila stroškov, ki so odvisni od časa, ki je ostal do začetka potovanja. V vsakem primeru Agencija Oskar zahteva povrnitev administrativnih stroškov rezervacije v višini 21,00 EUR. Če na programu ni drugače določeno, veljajo spodaj napisani odpovedni stroški:

Za turistične pakete:
• odpoved od 60 do 45 dni pred odhodom, 15 % cene aranžmaja,
• odpoved od 44 do 30 dni pred odhodom, 30 % cene aranžmaja,
• odpoved 29 do 22 dni pred odhodom, 50 % cene aranžmaja,
• odpoved 21 do 15 dni pred odhodom, 80 % cene aranžmaja,
• odpoved kasneje kot 15 dni pred odhodom, 100 % cene aranžmaja.

Za enodnevne turistične pakete:
• odpoved od 45 do 30 dni pred odhodom, 7 % cene aranžmaja,
• odpoved od 29 do 22 dni pred odhodom, 20 % cene aranžmaja,
• odpoved 21 do 15 dni pred odhodom, 30 % cene aranžmaja,
• odpoved 14 do 8 dni pred odhodom, 50 % cene aranžmaja,
• odpoved 7 do 1 dan (24 ur) pred odhodom, 80 % cene aranžmaja,
• odpoved na dan (manj kot 24 ur), 100 % cene aranžmaja.

Ne glede na zgoraj določene stroške odpovedi so le-ti lahko drugačni, kadar to narekujejo pogoji organiziranja potovanja, torej ki jih Agenciji Oskar narekujejo veljavni pogoji prodaje in/ali jih pogojujejo poslovni partnerji.
Ne glede na zgoraj določene stroške so stroški odpovedi lahko tudi drugačni, če so navedeni v programu turističnega paketa ali pogodbi.

Ob odpovedi turističnega paketa pred odhodom potnik poda pisno odpoved oziroma podpiše odpovedni dokument, ki mu ga izda Agencija Oskar. Če potnik zavrne podpis ali potrditev tega dokumenta, se šteje, da potovanja ni odpovedal. Med potovanjem lahko potnik prekine turistični paket na svojo željo. Če potnik med potovanjem turistični paket prekine, ob vrnitvi nima pravice do povračila stroškov ali kupnine, ne delno, ne v celoti. V kolikor potnik med potovanjem po svoji želji spremeni program oziroma ne potuje po programu, ki je sestavni del pogodbe z Agencijo Oskar, se šteje, da je potnik odstopil od pogodbe med potovanjem. V tem primeru je potnik odgovoren za stroške in škodo, ki jih je s tem povzročil. V primeru spremembe programa na lastno željo ali zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani Agencije Oskar zaradi nepravilno opravljene storitve, potnik nima pravice zahtevati kakršnekoli odškodnine ali znižanja cene.

Agencija Oskar oziroma pooblaščena oseba lahko kadar koli pred potovanjem ali na dan odhoda zavrne osebo, kadar oceni, da bi potnik lahko ogrozil zdravje ali premoženje sebe ali drugih, oziroma ki je ob odhodu očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc. Agencija Oskar v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi.

Agencija Oskar ima pravico med potovanjem zahtevati od potnika, da prekine skupno pot s skupino, če ne poskrbi za to, da sam osebno, njegove osebne listine in njegova prtljaga izpolnjujejo pogoje, ki so predpisani z obmejnimi, carinskimi, sanitarnimi, denarnimi in drugimi predpisi, ali če je očitno pod vplivom alkohola, drog ali drugih tovrstnih substanc ali če se neprimerno obnaša do ostalih sopotnikov in njegovo izločitev zahteva skupina. Agencija Oskar v tem primeru ravna po določilih o potnikovi odpovedi.

Agencija Oskar bo uveljavljala vso škodo, ki bi jo na poti oziroma med trajanjem izvajanja turističnega paketa potnik povzročil s svojim neustreznim ravnanjem.

Višina stroškov odpovedi turističnega paketa v primeru, da Agencija Oskar ni organizator potovanja, je določena s splošnimi pogoji ali drugim aktom organizatorja.

 XII. ORGANIZATORJEVA SPREMEMBA PROGRAMA ALI ODPOVED POTOVANJA

Agencija Oskar si v skladu z veljavno zakonodajo pridržuje pravico do odpovedi turističnega paketa, če se na turistični paket ne prijavi minimalno potrebno število potnikov, ki je navedeno v programu.

Agencija Oskar potnika obvesti o odstopu pogodbe, če se ni prijavilo minimalno število potnikov, najkasneje:
– 20 dni pred začetkom turističnega paketa, ki traja več kot 6 dni,
– 7 dni pred začetkom turističnega paketa, ki traja od 2 do 6 dni,
– 2 dni (48 ur) pred začetkom turističnega paketa, ki traja manj kot 2 dni.

V primerih, ko Agencija Oskar izrecno pisno jamči odhod, ne more odpovedati turističnega paketa, razen če se prijavi manj kot v programu predvideno najmanjše število potnikov.

Agencija Oskar si pridržuje pravico do popolnega ali delnega odstopa od pogodbe, če pred izvajanjem ali med izvajanjem programa nastopijo izredne okoliščine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, odstraniti ali se jim izogniti, za Agencijo Oskar pa te okoliščine pomenijo utemeljen razlog, da pogodbe ne bi sklenila, če bi obstajale ob sklenitvi pogodbe.

Agencija Oskar lahko odpove pogodbo oziroma odstopi od pogodbe in zahteva povrnitev škode od potnika, ki neposredno krši določbe pogodbe, ki jo je sklenil z Agencijo Oskar, predvsem če se ugotovi, da je potnik namerno sporočil napačne podatke o številu potnikov ali njihovi starosti, oziroma je med potovanjem prišlo do sprememb, potnik pa o tem ni obvestil Agencije Oskar. Agencija Oskar si pridržuje pravico (in ne odgovarja) za spremembe dneva in časa odhoda oziroma za odpovedi turističnega paketa zaradi spremembe letalskega voznega reda ali nastopa višje sile ter pravico do spremembe smeri potovanja, če se spremenijo pogoji za potovanje (nov vozni red, negotov položaj v državi, kjer je organiziran program, naravne nesreče ali drugi nepredvideni vzroki, na katere Agencija Oskar ne more vplivati), brez posebne odškodnine in po veljavnih predpisih v potniškem prometu.

Odgovornost Agencije Oskar je omejena zgolj na neizvedbo določenega dela programa, v delu, ki pomeni ustrezne materialne stroške. Agencija Oskar ne odgovarja za nematerialno škodo, ki bi nastala iz naslova zamud, odpovedi ali spremembe prevoza ali prevoznega sredstva.

Agencija Oskar ne more prevzeti odgovornosti za spremembe programa zaradi nastopa kakršnekoli višje sile med potekom programa. V teh primerih lahko potnikom zagotovi storitve v spremenjeni obliki, glede na obstoječe možnosti.
V primeru, da Agencija Oskar odpove turistični paket, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene aranžmaja, nima pa pravice do povračila stroškov vizuma ali stroškov cepljenj, ki so bili s programom zahtevani. O kakršnikoli naknadni spremembi programa Agencija Oskar potnika nemudoma obvesti.

V primeru, da stanje na kraju samem Agenciji Oskar ne dopušča namestitve potnikov v naročenem objektu, lahko Agencija Oskar namesti potnika v istem kraju v drug objekt enake ali višje kategorije.

XIII. SPREMEMBE IN ODPOVEDI LETALSKIH KART

Sprememba produkta ali storitve (npr. sprememba datuma, destinacije …) je možna, vendar le v primeru, kadar pogoji produkta ali storitve to dopuščajo. Vsaka izvedba spremembe je povezana z dodatnimi stroški, ki so določeni v pogojih ponudnika produkta ali storitev in o katerih je bil potnik predhodno seznanjen in če omenjeni pogoji želene spremembe omogočajo.
Potnik ima pravico produkt ali storitev kadarkoli odpovedati, vendar v trenutku odpovedi začnejo veljati odpovedni stroški po pogojih posameznega produkta ali storitve.
Kadar potnik ob potrditvi letalske vozovnice predvideva, da se morda zaradi določenih okoliščin (ki utegnejo nastopiti pri njem ali v njegovi ožji družini) potovanja ne bo udeležil, lahko vplača odstopnino. Pogoji odstopnine so določeni s splošnimi pogoji zavarovalnice in skladno z njenim veljavnim cenikom.
V primeru, da letalska družba odpove let, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene, nima pa pravice do povračila stroškov vizuma, potrebnega za vstop v državo, kamor naj bi potoval, stroškov cepljenj, ki jih ta država zahteva ali stroškov vplačane odstopnine.

XIV. POTNI DOKUMENTI

Potnik mora imeti veljaven potni list ali drug veljaven dokument, s katerim lahko vstopi v državo, v katero ali skozi katero potuje. Potnik je dolžan paziti na vsa določila glede veljavnosti potovalnega dokumenta. Veljavnost dokumenta se upošteva na ZADNJI dan potovanja! Agencija Oskar za morebitne neprijetnosti ali prisilno prekinitev potovanja potnika iz tega naslova ne odgovarja.

Potnik je dolžan pridobiti vizume, ki so za te države zahtevani. Če potnik te obveznosti ne izpolni, Agencija Oskar ravna po določilih o potnikovi odpovedi turističnega paketa. V primeru, da potniku ureja vizum Agencija Oskar, le-ta ne jamči za uspešnost pridobitve vizuma. Stroškov pridobitve vizumov Agencija Oskar potniku ne vrača. V primeru zavrnitve vstopa v državo ali druge ovire nosi vse stroške potnik sam. Smatra se, da si potnik ureja vizum sam, če Agenciji Oskar ne dostavi vseh potrebnih dokumentov v predpisanem roku, ne glede na to, ali je potnik pri Agenciji Oskar že vplačal pridobitev teh dokumentov.

Zaradi zahtev v mednarodnem potniškem prometu (letalski, ladijski, avtobusni …) je potnik dolžan ob prijavi posredovati vse potrebne podatke o vseh udeležencih potovanja, ki jih prijavlja. Podatki se morajo v celoti ujemati s podatki v uradnih dokumentih, ki so jih udeleženci potovanja dolžni v skladu s predpisi o prestopu državne meje in ustreznimi tujimi zakonodajnimi akti nositi s seboj. V primeru, da napačni podatki povzročijo zamudo, dodatne stroške ali prekinitev potovanja drugim udeležencem potovanja, odgovarja za vse nastale stroške udeležencem potovanja potnik sam.

Če potnik med potovanjem izgubi dokumente ali so mu le-ti ukradeni, so pa nujno potrebni za nadaljevanje potovanja ali za vrnitev v domovino, si potnik na lastne stroške priskrbi nove. V primeru, da mora potnik zaradi izgube ali kraje dokumentov prekiniti turistični paket, ni upravičen do kakršnegakoli povračila vplačanega turističnega paketa ali do povrnitve stroškov.

XV. OBVESTILA PRED ODHODOM

Potnik prejme končno obvestilo najkasneje 5 (pet) dni pred odhodom. Škodo, ki bi nastala, ker bi potnik podal nepopoln ali nepravilen naslov, nosi potnik. V primeru, da potnik v navedenem roku ne prejme obvestila, se je dolžan sam javiti na svojem prijavnem mestu in ga zahtevati. Reklamacij iz naslova ne prejete pošte Agencija Oskar ne upošteva.

XVI. ZDRAVSTVENI PREDPISI

Potnik je dolžan opraviti cepljenja, ki so za državo potovanja zahtevana. V primeru, da so v programu za potovanje navedena oziroma zahtevana določena cepljenja, si mora vsak potnik sam priskrbeti mednarodno potrdilo – rumeno knjižico z vpisanimi opravljenimi cepljenji. Agencija Oskar ne odgovarja za morebitne zaplete ali potnikovo prekinitev turističnega paketa zaradi potnikovega nespoštovanja zdravstvenih predpisov države, v katero vstopa, kakor tudi ne za stroške povezane s tem.

  XVII. CARINSKI IN DEVIZNI PREDPISI

Potnik je dolžan spoštovati vse carinske in devizne predpise Republike Slovenije, kakor tudi predpise vseh drugih držav v katere in skozi katere potuje. Če zaradi nespoštovanja predpisov potnik potovanja ne bi mogel nadaljevati, sam nosi vse posledice in stroške, ki nastanejo v zvezi s tem njemu in vsem drugim sopotnikom.

 XVIII. PRTLJAGA

Agencija Oskar ne odgovarja za prevoz, krajo ali poškodovanje potnikove prtljage ali drugih osebnih stvari, dragocenosti in dokumentov iz namestitvenih objektov (hotelskih sob, apartmajev ipd.) in prevoznih sredstev (letal, avtobusov, ladij ipd.). Prijavo izgubljene ali poškodovane prtljage potnik sam naslovi na prevoznika ali hotel. Prevoz posebne prtljage (kot so kolo, surf, golf oprema, smuči, glasbeni inštrumenti ipd.) mora potnik najaviti že ob prijavi ter plačati prevozniku v skladu s pravili prevoznika, v kolikor v programu turističnega paketa ni drugače določeno. Vse stroške oziroma škodo, ki bi zaradi tega nastala, nosi potnik sam.

Pri prevozu ima potnik pravico do brezplačnega prevoza določene teže prtljage (po določilih prevoznika), vsak dodatni kilogram pa doplača potnik sam na kraju samem v ustrezni valuti oziroma po določilih prevoznika. Otroci do dveh let nimajo pravice do brezplačnega prevoza prtljage.

Pri nizkocenovnem prevozniku je dovoljena teža prtljage, ki jo potnik odda ob prijavi na let, običajno nižja od dovoljene pri rednih prevoznikih. Vsak dodatni kilogram se doplača. Tudi dovoljena teža osebne prtljage, ki jo vzame potnik s seboj na letalo, je lahko nižja, o čemer so potniki obveščeni najkasneje z obvestilom pred odhodom.

XIX. INFORMACIJE

Informacije, ki jih potnik dobi na prijavnem mestu, ne obvezujejo Agencije Oskar bolj kot navedbe v programu ali ponudbi. V primeru dvoma se vedno šteje za veljavno pisna ponudba, račun in pogodba o potovanju, pisna informacija ali pisna razlaga.

XX. REKLAMACIJE OZIROMA PRITOŽBE

Potnik je dolžan nepravilnosti sporočiti predstavniku Agencije Oskar na kraju samem, ko se zgodijo. V primeru, da bi bila reklamacija lahko rešena na kraju samem (na primer pomanjkljiva čistoča sobe, oprema, lega sobe ipd.), potnik pa ni sporočil napake oz. nepravilnosti predstavniku agencije, se šteje, da se je potnik strinjal s tako storitvijo in s tem je izgubil pravico do vlaganja kasnejših reklamacij. Potnik lahko vloži pisno reklamacijo v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila storitev nepravilno opravljena, sicer Agencija Oskar le-te vsebinsko ne obravnava. Reklamacija mora biti utemeljena. Potnik naj zato reklamaciji priloži ustrezne dokaze in/ali ustrezno potrdilo hotelirja, prevoznika oziroma druge ustrezne osebe o dejanskem stanju, na podlagi katerega potnik uveljavlja svoj zahtevek.

Agencija Oskar je dolžna pisno odgovoriti na reklamacijo v 8 dneh po njenem prejemu. Če gre za enostavno pomanjkljivost in napaka ni sporna (oziroma če potnik ni priložil vseh potrebnih dokumentov v roku, potrebnem za njihovo pridobitev) je Agencija Oskar dolžna po prejemu popolnega reklamacijskega zahtevka zahtevi ugoditi. Če napaka ni enostavna, je Agencija Oskar dolžna raziskati vse okoliščine, ki so pripeljale do reklamacije. Dokler Agencija Oskar ne odloči o pritožbi, se potnik odreče posredovanju katerekoli druge osebe, sodnih ustanov ali dajanja informacij javnim glasilom.

Višina odškodnine je omejena z višino cene vplačanega potovanja oziroma z višino realne vrednosti neizvedenih storitev. To določilo ne velja v primeru, ko ima Agencija Oskar pravico do odpovedi aranžmaja ali spremembe programa, skladno z določili teh splošnih pogojev in zakona.

Ne glede na vloženo reklamacijo je potnik dolžan poravnati svoje obveznosti po izdanih računih za opravljeno storitev v skladu z razporedom plačil, morebitna odškodnina pa se izplača po končanem reklamacijskem postopku na osebni račun potnika.

XXI. ODGOVORNOST ZA TOČNOST LETALSKIH PREVOZNIKOV

Agencija Oskar ne odgovarja za točnost letalskih prevozov na rednih ali izrednih poletih in tudi ne za zamude letal kakor tudi ne za spremembe potovanja potnika, ki bi nastale kot posledica takšnih zamud. V primeru, da letalska družba odpove let še pred pričetkom potovanja, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene. V primeru odpovedi leta potnik nima pravice do povračila stroškov vizuma, potrebnega za vstop v državo, kamor naj bi potoval, ali stroškov cepljenj, ki jih ta država zahteva.

XXII. UPORABA PODATKOV

Agencija Oskar vse pridobljene podatke o potnikih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Agencija Oskar vse pridobljene podatke o potnikih obdeluje skladno s Politiko varstva osebnih podatkov, dostopno na www.agencija-oskar.si

XXIII. KONČNA DOLOČILA

V primeru spora med strankami se uporabi pristojno sodišče.

Agencija Oskar, d.o.o., Kranj, 1. september 2019

PRIJAVITE SE NA E-NOVICEBodite obveščeni o aktualni ponudbi in naših akcijah.